Poznaliśmy najlepsze aplikacje z Huawei AppGallery

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Poznaliśmy najlepsze aplikacje z Huawei AppGallery
Na rynku królują 3 największe ekosystemy aplikacji mobilnych. Globalnymi liderami są Google i Apple, a trzecia pozycja należy do Huawei. Chiński koncern podczas gali na Web Summit w Lizbonie, przedstawił laureatów AppGallery Editors’ Choice Awards 2022 oraz Grow with Huawei Awards 2022. Kolejny raz wybrano najlepsze aplikacje i gry dostępne w sklepie AppGallery, a po raz pierwszy przyznano nagrody także partnerom biznesowym oraz twórcom aplikacji współpracującym z Huawei.

AppGallery Editors’ Choice Awards, które odbyły się już po raz trzeci, przyznano w pięciu kategoriach dla aplikacji i pięciu dla gier. Laureatów wyłoniły zespoły ekspertów Huawei z całej Europy. W swoim werdykcie brali oni pod uwagę przede wszystkim zastosowaną innowacyjność rozwiązań, doświadczenia z użytkowania aplikacji, angażującą fabułę i przyciągający oko design.

Zwycięzcy AppGallery Editors’ Choice Awards

Aplikacje nagrodzone AppGallery Editors’ Choice Awards 2022:

  • kat. Best Green App – Moovit
  • kat. Best Health App – Yazio
  • kat. Best Essential App – Revolut
  • kat. Best Personal Growth App – Kahoot!
  • kat. Best Trending App – Smule

Gry nagrodzone AppGallery Editors’ Choice Awards 2022:

  • kat. Best Family & Casual Game – My Talking Angela 2
  • kat. Best RPG Game – Summoners War
  • kat. Best Trending Game – Infinity Kingdom
  • kat. Best Sports Game – Fishing Clash
  • kat. Best Strategy Game – Lords Mobile

Zainaugurowana w tym roku nagroda Grow with Huawei Awards 2022 jest przyznawana za osiągnięcia biznesowe partnerów i agencji współpracujących z Huawei przy tworzeniu udanych kampanii, które wykorzystują kluczowe usługi HMS. Należą do nich kampanie prowadzone w takich serwisach, jak: Przeglądarka Huawei, Wyszukiwarka Huawei i HUAWEI Ads.

Głównym założeniem platformy HUAWEI Ads jest generowanie wysokiej jakości ruchu w aplikacjach, prowadzenie efektywnych kampanii i ich bieżąca optymalizacja. Platforma ta przyczynia się również do wzrostu rozwiązań cross-services, których celem jest otwarcie nowych możliwości dla użytkowników i partnerów w ekosystemie HMS. HUAWEI Ads od czasu uruchomienia w 2020 roku aż 9-krotnie powiększyła sieć reklamodawców, a 4-krotnie sieć wydawców.

Zwycięzcy AppGallery Grow with Huawei Awards 2022:

  • Best Advertiser – Flashcore (Czechy), Mediaset Infinity (Włochy)
  • Best Agency – Avow (Niemcy), Havas Media Group (Portugalia)
  • Best Publisher – Outfit 7 Limited (Cypr), AppGeneration (Portugalia)
  • Best Growth Partner – mrge (Niemcy), Admitad (Niemcy), FREE NOW (Niemcy), Zeropark (Polska), SQUID (Szwecja)

AppGallery oferuje użytkownikom szeroki wybór aplikacji, gier oraz usług dodatkowych. Platforma stale się rozwija, osiągając ponad 580 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.

Źródło: Huawei

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.