Takiej reklamy Androida jeszcze nie widziałeś

Andrzej SitekSkomentuj
Takiej reklamy Androida jeszcze nie widziałeś
Gdyby nie zielony robot pojawiający się na końcu, zapewne mało kto rozpoznałby, że to reklama Androida.

Hasło „Be together. Not the same” zostało odzwierciedlone w nietypowy sposób. Młody pianista grający z pasją Sonatę Księżycową Ludwiga van Bethoveena używa dwóch fortepianów. Różnica w brzmieniu polega na tym, że drugi z instrumentów został specjalnie dostrojony. Wydaje tylko jedną nutę, środkowe C.


Ponieważ nie każdy jest wyczulony na takie niuanse pojawia się jeszcze napis, z którego dowiadujemy się, że fortepian wyposażony jest w 88 klawiszy, ale każdy jest inny. Co by się stało, gdyby wszystkie były takie same?

Trzeba przyznać, że to bardzo subtelny sposób na to, aby wykazać monotonię iOS i różnorodność Androida. Google naprawdę się postarało, chociaż 90% słuchaczy zapewne nie usłyszy różnicy. Za dużo grali w Battlefielda i Counter-Strike’a.

Źródło: droid-life.com

Udostępnij

Andrzej Sitek