Microsoft polubił się ze sprzętem AGD. Oto lodówka dla fanów Minecrafta

Piotr MalinowskiSkomentuj
Microsoft polubił się ze sprzętem AGD. Oto lodówka dla fanów Minecrafta

Microsoft zapowiedział właśnie nowy sprzęt AGD – mowa rzecz jasna o kolejnej mini-lodówce. Spodoba się ona przede wszystkim fanom gry Minecraft, ponieważ swoim wyglądem będzie nawiązywać do występującego tam potwora. Niedługo więc otrzymacie możliwość postawienia zielonego Creepera na swojej półce i włożenia do niego nawet kilkunastu puszek. Przyjrzyjmy się temu nieco bliżej.

Powstała lodówka wyglądająca jak Creeper z Minecrafta

Wszystko zaczęło się od żartu. Ludzie tworzyli memy porównujące konsolę Xbox Series X do lodówki, wobec czego koncern nie przeszedł obojętnie. Koniec końców światło dzienne ujrzała mini-lodówka przypominająca najnowszy sprzęt Microsoftu – można było ją kupić nawet w Polsce, co nie jest wcale takie oczywiste. Najwidoczniej akcja spotkała się ze sporym zainteresowaniem, gdyż postanowiono ją powtórzyć, lecz w nieco innej formie. O co dokładnie chodzi?

Teraz przygotowano coś dla fanów Minecrafta, głównie tych mieszkających na terenie Stanów Zjednoczonych. Oczywiście mowa o kolejnej mini-lodówce, ale tym razem wygląda ona jak Creeper, wybuchający potwór z tytułowej gry. Sprzęt charakteryzuje się 8-litrową pojemnością oraz miejscem na 12 puszek napoju w standardowym rozmiarze. Wszystko to rzecz jasna wzbogacone o zielone oświetlenie. Dzięki temu urządzenie prezentuje się naprawdę nieźle.

 

Microsoft najwyraźniej polubił się ze sprzętem AGD, gdyż można zakupić również mniejszą wersję powyżej widocznej lodówki oraz taką wyglądającą jak blok TNT. Jeśli zaś chodzi o cenę, to tytułowe urządzenie można obecnie nabyć za 98 dolarów, co jest dosyć adekwatne. Niestety – tym razem trudno o wprowadzenie projektu na polski rynek.

Koncern ogłosił, iż dostępny jest on wyłącznie w sklepach sieci Walmart – jeśli więc macie rodzinę bądź znajomych w Stanach Zjednoczonych, to koniecznie podpytajcie! Poza tym mówimy o ciekawym produkcie dla fanów marki i zapewne w przyszłości możemy spodziewać się kolejnych tego typu przedsięwzięć.

Źródło: Twitter (@Minecraft), Walmart / Zdjęcie otwierające: Microsoft

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.