Shell przedłuża promocję na paliwa. Potrzebna ta aplikacja

Maksym SłomskiSkomentuj
Shell przedłuża promocję na paliwa. Potrzebna ta aplikacja

Z końcem sierpnia bieżącego roku informowaliśmy Was, że znika wieloletni rabat na Shell. Podaliśmy przy okazji zasady nowej promocji na paliwa, która miała niedługo się zakończyć. Przedstawiciele znanej sieci stacji paliw poinformowali właśnie, że firma przedłuża akcję „7 dni korzyści dla Klubowiczów”. Do skorzystania z rabatów na paliwa potrzebna będzie aplikacja Shell.

Promocja na Shell z aplikacją – zasady

Shell przedłużył akcję promocyjną na paliwa o nazwie „7 dni korzyści dla Klubowiczów” do końca lutego 2024 roku. Oferta dotyczy paliw Shell V-Power 95 i Shell V-Power Diesel. Dotyczy ona wyłącznie zarejestrowanych uczestników programu Shell ClubSmart. Co ważne: można korzystać z niej przez 7 dni w tygodniu, bez limitu tankowań.

Najłatwiej dołączyć do programu ściągając aplikację Shell ClubSmart i rejestrując się za jej pomocą w programie rabatowym. Jednorazowo rabatowany jest zakup maksymalnie 60 litrów paliwa. Za każdy litr ponad tę wartość kierowca zapłaci cenę regularną.

stacja paliw shell aplikacja
Źródło: Shell

Warto wczytać się w zasady akcji, aby załapać się na rabat, bo istnieje kilka kruczków. Po pierwsze, aby otrzymać zniżkę 30 gr / l na paliwa Shell V-Power 95 i Shell V-Power Diesel należy dokonać zakupu paliwa do baku pojazdu o maksymalnej masie 3,5 tony lub do atestowanego kanistra. Co więcej, powinno się zatankować co najmniej 10 litrów wymienionego wyżej paliwa. Później trzeba jeszcze zeskanować spersonalizowaną kartę Shell ClubSmart przed dokonaniem transakcji. Do tego przyda się aplikacja Shell lub fizyczna karta, o ile takową posiadacie.

Wyłączenia? Są. Oferta nie obowiązuje podczas transakcji z użyciem kart paliwowych oraz Karty Dużej Rodziny.

Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Shell Mobility, powiedziała:

Zainteresowanie klientów paliwami premium jest coraz większe. Dlatego postanowiliśmy przedłużyć akcję „7 dni korzyści dla Klubowiczów”, aby ułatwić klientom dostęp do produktu – najwyższej jakości paliw – który spełnia ich oczekiwania. Ponadto członkowie naszego programu lojalnościowego Shell ClubSmart mogą cieszyć się specjalnymi ofertami przygotowanymi z myślą o nich.

Źródło: inf. prasowa Shell

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.