Stanowski ruszył z nowym kanałem. Sprzeda udziały w Kanale Sportowym

Maksym SłomskiSkomentuj
Stanowski ruszył z nowym kanałem. Sprzeda udziały w Kanale Sportowym

Kanał Sportowy to jeden z najpopularniejszych kanałów na polskim YouTube. Wbrew swojej nazwie porusza tematykę nie tylko sportową, ale też lifestyle’ową. Od lat jedną z twarzy był Krzysztof Stanowski, który jakiś czas temu zrezygnował ze współpracy ze swoimi wieloletnimi kolegami. Celebryta na jakiś czas zniknął z mediów, a teraz po dłuższej chwili milczenia wznowił swoją działalność. Stanowski założył nowy kanał, ale nie na YouTube, a na komunikatorze WhatsApp.

Nowy kanał Krzysztofa Stanowskiego już działa

Krzysztof Stanowski i Robert Mazurek opuścili Kanał Sportowy mniej więcej w połowie października tego roku. W pół miesiąca po tym wydarzeniu Stanowski poinformował o założeniu nowego kanału w obrębie popularnego komunikatora WhatsApp:

Założyłem swój kanał, gdzie będę mógł wrzucać różne informacje, linki itd. Przede wszystkim nastawiam się na bardziej szczegółowe i szybsze informowanie na temat nowych planów (a potem ich realizacji).

Kanały na WhatsApp to nowość, która pojawiła się w czerwcu tego roku. Kanały to tak naprawdę jednokierunkowe narzędzie transmisji dla administratorów. Za jego pomocą mogą wysyłać tekst, zdjęcia, filmy, naklejki oraz ankiety. Użytkownicy nie mogą odpowiadać na te treści. Wybór nowego kanału komunikacji przez Krzysztofa Stanowskiego jest w tym kontekście dość zaskakujący.

Stanowski sprzedaje udziały w Kanale Sportowym

W jednym z najnowszych postów Krzysztof Stanowski zapowiedział sprzedaż udziałów w Kanale Sportowym. Ma to nastąpić już 7 listopada, we wtorek, stanowiąc przy tym definitywne zamknięcie pewnego rozdziału w jego życiu.

Nie wiadomo czy nowy kanał Stanowskiego na WhatsApp będzie docelowym medium dla aktywności dziennikarza, czy też tylko dodatkiem do czegoś większego. O tym zapewne przekonamy się już niebawem.

Źródło: Krzysztof Stanowski @WhatsApp, zdj. tyt. zrzut ekranu z YT @Kanał Sportowy

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.