Snapchat stara się przyciągnąć użytkowników własnymi produkcjami filmowymi

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Snapchat stara się przyciągnąć użytkowników własnymi produkcjami filmowymi
{reklama-artykul}
Niezwykle popularna platforma społecznościowa już od dłuższego czasu przeżywa poważny kryzys finansowy. Akcje spółki nieustannie tracą na wartości, a straty jakie ponosi rosną z każdym kolejnym miesiącem. Nie inaczej jest w przypadku aktywnych użytkowników, którzy powoli odchodzą od korzystania z aplikacji. Właściciele firmy nie do końca wiedzą chyba jak rozwiązać ten problem – i czy jest to w ogóle możliwe. Tak czy inaczej próbują coś w tej kwestii działać i za główny cel stawiają sobie dotarcie do nieco starszych odbiorców.

Snapchat w ramach planu ratowania sytuacji finansowej postanowił ogłosić specjalną serię wyjątkowych filmów, które dostępne będą tylko i wyłącznie na tytułowej aplikacji. Na ten moment zapowiedziano dwanaście produkcji o różnej tematyce – mają być to chociażby różnego typu show, programy familijne czy nawet horrory. Jak się można jednak spodziewać, nie będą one trwały zbyt długo.

Wszystkie filmy jakie pojawią się w ramach programu Snapchat Originals będą wertykalne i podzielone na odcinki o średniej długości pięciu minut. Co więcej, każdy nowy epizod serialu czy reality show będzie miał premierę każdego dnia o tej samej porze. W opcjach aplikacji udostępniona zostanie możliwość ustawienia czy chcemy otrzymywać powiadomienia dotyczące debiutu nowego klipu.

Snap Oryginal

Na Snapchacie od dwóch lat dostępna jest zakładka Discovery, gdzie pojawiło się do tej pory około 60 krótkich produkcji, lecz żadna z nich nie odniosła jakiegokolwiek sukcesu. Snap Originals ma być całkowicie nowym formatem, który według nadziei przedstawicieli spółki ma przynieść zadowalające korzyści. Przykładowe dzieła jakie spółka implementuje do programu znajdziecie na poniższym materiale reklamowym.

Ciężko ocenić czy tego typu pomysł ma szanse powodzenia. Eksperymenty są potrzebne i warto badać co podoba się użytkownikom, lecz Snapchat znajduje się obecnie w tak słabej kondycji, że każda nowość może okazać się gwoździem do trumny. Można więc wyobrazić sobie jak ciężko właścicielom aplikacji przychodzi wprowadzanie jakichkolwiek zmian czy funkcji.

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.