W pięć dni Ninja zgromadził wokół siebie na Mixerze grono ponad 1 miliona subskrybentów. Znany streamer z zeszłym roku zdobył na YouTube 3 miliony subskrybentów w miesiąc, co było uznawane wtedy za kolosalne osiągnięcie. Obecnie jego poczynania w serwisie należącym do Google obserwuje ponad 22 miliony osób.
Today we hit 1,000,000 active subscribers on mixer ^-^ thank you for all the incredible support. I haven’t felt this good in a long time. pic.twitter.com/kdLgBJk0Ud
— Ninja (@Ninja) August 6, 2019
W osiągnięciu tak dobrego wyniku wymiernie pomogła firma Microsoft, która zaoferowała wszystkim śledzącym Ninję prawo do 2-miesięcy bezpłatnej subskrypcji. Po tym okresie cena wynosiła będzie 5.99 dolarów na miesiąc i pewnym jest, że wiele osób opłaty tej nie wniesie. Do tego czasu, przez kolejne dwa miesiące, wynik osiągnięty przez przedsiębiorczego mężczyznę będzie jeszcze bardziej śrubowany.
Tyler „Ninja” Blevins wsławił się przede wszystkim swoimi transmisjami z gry Fortnite. Czy w pojedynkę będzie on w stanie wyciągnąć na wyżyny serwis Microsoftu, który odpowiada za zaledwie 3% czasu spędzanego przez internautów przed streamami? Twitch wciąż generuje 72% tego czasu i pozycja produktu Amazona wydaje się niezagrożona. Pytanie brzmi czy Microsoft planuje wyłożyć równie gigantyczne pieniądze na kolejnych celebrytów świata rozgrywek elektronicznych.