Facebook przekonuje, że nowy format reklam będzie wizualnie zgodny z reklamami wyświetlanymi bezpośrednio w strumieniu wiadomości i tym samym przykuje większą uwagę użytkowników serwisu. Taki sam wymiar to również łatwiejszy sposób tworzenia treści dla marketingowców. Pierwsze testy wskazały, że użytkownicy wykonują średnio 3 razy więcej interakcji związanych z większą reklamą.
Nowe reklamy boczne będą większe
Nowy, większy format reklamy bocznej pojawi się w serwisie w przeciągu kilku następnych tygodni. Z pewnością ucieszą się z niego marketingowcy. Zwykli użytkownicy mogą jednak sądzić coś zupełnie innego.
Nowe reklamy boczne będą większe
Nowy, większy format reklamy bocznej pojawi się w serwisie w przeciągu kilku następnych tygodni. Z pewnością ucieszą się z niego marketingowcy. Zwykli użytkownicy mogą jednak sądzić coś zupełnie innego.
Źródło: The Next Web