{reklama-artykul}
O próbach odświeżenia marki Mozilla informowaliśmy już kilka miesięcy temu. Wtedy też organizacja przedstawiła kilka propozycji swojego nowego logo. W końcu zdecydowano się na któreś z nich.Nowe logo Mozilli
„Nasza nowa marka – logo, język, projekt – pokazuje, w co wierzymy i co robimy. A ponieważ zależy nam na tym, aby Internet był bezpiecznym, globalnym źródłem informacji, otwartym i dostępnym dla każdego, jego język został wprowadzony do nowej identyfikacji naszej marki” – czytamy na blogu Mozilli.
Źródło: Mozilla
O próbach odświeżenia marki Mozilla informowaliśmy już kilka miesięcy temu. Wtedy też organizacja przedstawiła kilka propozycji swojego nowego logo. W końcu zdecydowano się na któreś z nich.
Wygrała jedna z rozsądniejszych propozycji – napis Mozilla na czarnym tle, ze znakami charakterystycznymi dla języka internetu. Przedstawiciele firmy wyjaśniają, że odświeżenie graficzne ma budować większą świadomość marki, a Mozilla ma się kojarzyć z obrońcami bezpiecznego internetu – takiego, gdzie każdy może odkrywać i tworzyć bez barier i ograniczeń.
„Nasza nowa marka – logo, język, projekt – pokazuje, w co wierzymy i co robimy. A ponieważ zależy nam na tym, aby Internet był bezpiecznym, globalnym źródłem informacji, otwartym i dostępnym dla każdego, jego język został wprowadzony do nowej identyfikacji naszej marki” – czytamy na blogu Mozilli.
Źródło: Mozilla