Funkcję będącą w trakcie testów pokazała Jane Manchun Wong. Na jej zrzucie ekranu widać dostępną naklejkę Donation, po wybraniu której rozwinie się lista zatwierdzonych organizacji non-profit.
Instagram is working on „Donation” sticker
It lets users to start fundraisers for their favorite non-profits pic.twitter.com/hrhjkpPNpM
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) 18 lutego 2019
Jest to kolejna próba stworzenia na Instagramie funkcji związanych z pieniędzmi – wcześniej wybrani użytkownicy mogli zarezerwować przez aplikację miejsce w restauracji, albo termin w SPA.
Funkcja jest w trakcie testów i trafiła tylko do wąskiego grona wybranych użytkowników, więc jest duże prawdopodobieństwo, że nie znajdziecie jej na swoich urządzeniach. Jeśli wszystko pójdzie po myśli firmy, to jest szansa, że dotacje przez Stories trafią na stałe do aplikacji, ale możliwe jest również, iż już nigdy więcej ich nie ujrzymy (albo przynajmniej nie w tej formie).
Czy po wspieraniu organizacji charytatywnych przyjdzie funkcja wspierania także twórców? Czy będziemy mogli wpłacić przez Instagram naszemu idolowi kilka dolarów, tak jak często robimy to Twitchu? Byłoby to naprawdę ciekawe rozwiązanie, ale kto wie co tam siedzi w głowach deweloperów?
Źródło: Twitter