Tym samym ostatnia modyfikacja odchodzi w zapomnienie, a sam Zuckerberg nazywa ją eksperymentalną. Jej wygląd co prawda spodobał się użytkownikom, jednak wnikliwe obserwacje uwypukliły słaby punkt – małą intuicyjność. Dlatego też postanowiono na kolejną zmianę.
Tak będzie wyglądał nowy Facebook
Odświeżony design ma się pojawić u wszystkich użytkowników w przeciągu następnych kilku tygodni. Zmiana wyglądu nie wpłynie na sposób wyświetlania postów w strumieniu wiadomości.
Nowy wygląd jest mieszanką starych naleciałości i nowego designu. Odświeżono całą szatę graficzną, jednak podstawowe elementy strony pozostawiono w tym samym miejscu, dzięki czemu użytkownicy szybko odnajdą się w nowej „skórce”.
Tak będzie wyglądał nowy Facebook
Odświeżony design ma się pojawić u wszystkich użytkowników w przeciągu następnych kilku tygodni. Zmiana wyglądu nie wpłynie na sposób wyświetlania postów w strumieniu wiadomości.
Źródło: The Next Web