Co prawda ogłoszenia już od dawna istnieją na Facebooku, jednak dotychczas nie miały oficjalnej formy. Zainteresowane osoby publikują swoje posty na tablicy, a także w specjalnych grupach, skupiających użytkowników zainteresowanych wybranym tematem.
Formularz sprzedaży na Facebooku
Warto zaznaczyć, iż Facebook umywa ręce od ewentualnych nieprawidłowości. Portal nie ochrania w żaden sposób kupujących i nie uczestniczy w procesie dokonywania transakcji. Funkcja ta będzie zatem działać podobnie, jak serwisy ogłoszeń lokalnych – np. OLX. Tak wygląda wystawiony przedmiot
Możliwość sprzedaży własnych przedmiotów na Facebooku jest aktualnie dostępna dla limitowanej ilości użytkowników. Gdy testy dobiegną końca, funkcja zostanie prawdopodobnie udostępniona szerszemu gronu osób.
Nowa funkcja prawdopodobnie będzie dostępna wyłącznie we wspomnianych grupach. Użytkownik oprócz możliwości opublikowania postu, będzie mógł także wystawić przedmiot na sprzedaż (lub oddać go za darmo). W formularzu wpisać będzie można nazwę przedmiotu, jego cenę oraz sposób dostawy/odbioru. Możliwe jest także wgranie zdjęcia.
Warto zaznaczyć, iż Facebook umywa ręce od ewentualnych nieprawidłowości. Portal nie ochrania w żaden sposób kupujących i nie uczestniczy w procesie dokonywania transakcji. Funkcja ta będzie zatem działać podobnie, jak serwisy ogłoszeń lokalnych – np. OLX.
Możliwość sprzedaży własnych przedmiotów na Facebooku jest aktualnie dostępna dla limitowanej ilości użytkowników. Gdy testy dobiegną końca, funkcja zostanie prawdopodobnie udostępniona szerszemu gronu osób.
Źródło: The Next Web