Smartfon Xiaomi trafi do Biedronki. Cena jest świetna!

Aleksander PiskorzSkomentuj
Smartfon Xiaomi trafi do Biedronki. Cena jest świetna!
{reklama-artykul}
Biedronka w ostatnich latach zaczyna sobie coraz ciekawiej poczynać w kontekście sprzedaży elektroniki użytkowej. Już od 6 kwietnia do wspomnianej sieci sklepów w całej Polsce trafi smartfon Xiaomi Redmi Note 5A. Urządzenie będziecie mogli kupić w cenie 399 złotych, co jest bardzo przyzwoitą ofertą biorąc pod uwagę jego specyfikację i możliwości.

redminote5abiedronka

Xiaomi Redmi Note 5A został wyposażony 5,5 calowy ekran, który działa w rozdzielczości 1280 x 720 pikseli. Za sprawne działanie urządzenia ma odpowiadać procesor Qualcomm Snapdragon 425 oraz 2 gigabajty pamięci operacyjnej RAM. W ofercie Biedronki pojawi się wersja Redmi Note 5A, która będzie posiadała 16 gigabajtów pamięci na dane użytkownika – możecie tę ilość rozszerzyć jednak za pomocą dodatkowej karty micro SD.

W modelu Redmi Note 5A znalazło się także miejsce na wsparcie dla technologii dual SIM oraz baterię o pojemności 3080 mAh.

xiaomibiedronka2

Najważniejszą informacją dotyczącą sprzedaży wspomnianego smartfona w sklepach Biedronka jest fakt, iż każda sztuka będzie pochodziła z oficjalnej, polskiej dystrybucji: macie więc pewność, że będziecie mogli skorzystać z gwarancji oraz autoryzowanego serwisu na terenie naszego kraju.

Sprzedaż smartfonów rozpocznie się już od 6 kwietnia. Jeśli szukacie dla siebie nowego urządzenia w dobrej cenie, to warto zainteresować się tą ofertą.

Gdzie szukać kuponów i promocji na produkty z Chin?

O ciekawych promocjach informujemy na bieżąco publikując artykuły z serii „Deal dnia„. Zachęcamy również do dołączeniu do grupy China Deal na Facebooku gdzie codziennie pojawiają się ciekawe oferty bezpośrednio z chińskich sklepów internetowych.

Źródło: Biedronka

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.