Samsung Polska podsumowuje informacje na temat wymian wybuchających Note 7

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Samsung Polska podsumowuje informacje na temat wymian wybuchających Note 7
Samsung udostępnił aktualne informacje na temat kroków podjętych w celu minimalizacji ryzyka zagrażającego bezpieczeństwu klientów, którzy zakupili Galaxy Note 7.

Dowiedzieliśmy się, że firma wysyła powiadomienia do wszystkich urządzeń Note 7, które zostały aktywowane w Europie, prosząc klientów o wyłączenie zasilania w ich urządzeniach i zwrócenie urządzeń do punktu zakupu w dogodnym dla nich terminie.

Firma podała również, że współpracuje z partnerami w celu zapewnienia, że wszyscy klienci, którzy nabyli Note 7, mogą sukcesywnie wymieniać swoje urządzenia na nowe począwszy od poniedziałku 19 września. Samsung podkreśla, że dzięki przeprowadzeniu dokładnej kontroli ma już pewność, że problem z baterią został całkowicie rozwiązany w Note 7.

Olaf Krynicki rzecznik Samsung w Polsce komentuje: Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego prosimy wszystkich nabywców Note7, aby wyłączyli zasilanie w swoich urządzeniach i zwrócili je do punktu zakupu w dogodnym dla nich terminie. Organizujemy wymianę urządzeń w ramach Programu Wymiany Note7, która wystartuje od poniedziałku 19 września. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zrozumienie i cierpliwość. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy wszystkich do kontaktu z nami pod numerem 0 801-672-678 bądź +48 22-607-93-33 lub do odwiedzenia strony http://www.samsung.com/pl/home/ na której zamieszczamy najświeższe informacje.

Czytaj również: Samsung zminimalizuje ryzyko wybuchu Galaxy Note 7 aktualizacją oprogramowania

Źródło: Samsung Polska

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.