Naprawa smartfonów w sklepach Żabka. Nowa usługa już działa

Maksym SłomskiSkomentuj
Naprawa smartfonów w sklepach Żabka. Nowa usługa już działa

O tym, że lepiej naprawiać, niż wyrzucać niektóre urządzenia elektroniczne wiadomo nie od dziś. Naprawa jest nie tylko na ogół tańszym, ale i bardziej ekologicznym sposobem od nabycia nowego sprzętu. Niespodziewanie, z dniem 13 marca naprawa smartfonów stała się możliwa za pośrednictwem sklepów sieci Żabka. Wszystko za sprawą partnerstwa nawiązanego z firmą Digital Care.

Naprawa smartfonów w sklepach Żabka? Nie do końca

Według badania przeprowadzonego przez GUS w 2022 roku ze smartfonów korzysta 76 procent mieszkańców Polski. Raport Smart Barometr 2022 wykazał też, że aż połowa użytkowników tych urządzeń uszkodziła sprzęt na przestrzeni roku poprzedzającego badanie. Około 75% ankietowanych uszkodziło wyświetlacz, a 44 procent respondentów zdecydowało się sprzęt naprawić. Żabka postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom osób z takim właśnie podejściem.

Na mocy partnerstwa z Digital Care, w sieci Żabka będzie można oddać do naprawy aż 80 procent spośród dostępnych na rynku modeli, sprzedawanych przez siedem marek. Wystarczy zamówić usługę poprzez dedykowaną stronę internetową digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci. Nadanie przesyłki jest bezpłatne.

Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów

– skomentował Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług.

Naprawa smartfonów realizowana poprzez sklepy Żabka dostępna jest w dwóch wariantach. W przypadku naprawy autoryzowanej wykorzystane zostaną oryginalne części producenta i zachowana zostanie gwarancja. Naprawa nieautoryzowana będzie tańsza, ale serwis wykorzysta zamienniki, co wiąże się z utratą gwarancji producenta.

Jak widzicie Żabka de facto nie realizuje napraw, a ułatwia ich realizację.

Oferta obejmuje szeroki zakres napraw, np. wymiana zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu itp. Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę.

Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Bliskość sklepów i możliwość wyboru wariantu naprawy to ukłon w stronę użytkowników, którzy od teraz wygodnie naprawią swój smartfon „tuż za rogiem”. Dodatkowo, dla pierwszych 500 klientów przygotowaliśmy nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie

– powiedziała Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care.

Źródło: Żabka

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.