Klienci zwracają aż 30% zakupionych Galaxy Gear

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Klienci zwracają aż 30% zakupionych Galaxy Gear
Serwis Geek.com wszedł w posiadanie ankiety, która jest rozsyłana przez Samsunga do poszczególnych oddziałów sklepu Best Buy. Południowokoreańska firma pyta w niej, jakie są przyczyny zwrotów Galaxy Gear, które utrzymują się na poziomie 30%.

Wysoki procent zwrotów to wynik niezadowolenia użytkowników, o którym pisaliśmy we wstępie. Samsung poprzez ankietę pragnie wyciągnąć odpowiednie wnioski, by w przyszłości w lepszy sposób spełniać oczekiwania swoich klientów.

Tymczasem Galaxy Gear otrzymał wsparcie dla nowych smartfonów Samsunga. Chciałoby się jednak, aby urządzenie to obsługiwało wszystkie telefony napędzane przez Androida. Być może wtedy gadżet stałby się bardziej popularny i przede wszystkim – doceniany.

Źródło: Geek.com

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.