Honor 7C: premiera przyzwoitego smartfona ze średniej półki

Aleksander PiskorzSkomentuj
Honor 7C: premiera przyzwoitego smartfona ze średniej półki
{reklama-artykul}
Honor oficjalnie zaprezentował nowego smartfona, który wpisze się w średnią półkę cenową oraz wydajnościową. 7C to idealny przykład na to, że Chińczycy dalej są w stanie tworzyć sprzęty, które skuszą naprawdę dużą grupę użytkowników. Na co możecie więc liczyć w modelu Honor 7C?

Producent zdecydował się na wykorzystanie ekranu o przekątnej 5,99 cala, który został stworzony w proporcjach 18:9. Całość działa w rozdzielczości 1440 x 720 pikseli, tak więc niestety, ale nie możemy liczyć na pełne full HD.

honor7c2

Za sprawne działanie Honora 7C ma odpowiadać procesor Qualcomm Snapdragon 450 oraz 3 lub 4 gigabajty pamięci operacyjnej RAM. W zależności od wybranego wariantu, swoje dane będziecie mogli umieścić w 32 lub 64 GB pamięci wewnętrznej – ten element można również rozszerzyć za pomocą karty pamięci micro SD.

Istotnym elementem smartfona jest aparat – w modelu Honor 7C znajdziecie 16 oraz 2 megapikselowy sensor na tylnej obudowie oraz 8 megapikselową kamerkę do selfie z przodu. Oprócz tego, nowe urządzenie Chińczyków może pochwalić się złączem słuchawkowym jack, wsparciem dla dual SIM, radiem FM, Bluetooth 4.2 czy chociażby czytnikiem linii papilarnych. Długi czas pracy na jednym ładowaniu ma zapewnić bateria o pojemności 3000 mAh. Nad działaniem smartfona czuwa Android 8.0 Oreo od razu po wyjęciu go z pudełka.

Honor 7C będzie dostępny w sprzedaży w dwóch wariantach. Za model z 3 GB RAM oraz 32 GB pamięci zapłacicie 899 juanów, a za wersję z 4 GB RAM i 64 GB pamięci 1299 juanów. W przeliczeniu na złotówki daje to odpowiednio nieco ponad 480 oraz 680 złotych.

Na ten moment nie wiadomo, ile Honor 7C będzie kosztował na terenie naszego kraju.

Co sądzicie o takiej propozycji Chińczyków?

Źródło: Honor

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.