Etui na nadgarstek, wodoodporność i inne atuty
Ciekawym dodatkiem jest etui na same słuchawki (nie mieści się do niego obudowa z ładowaniem), które tak naprawdę jest opaską na nadgarstek ze specjalną kieszonką. Dzięki niemu można na szybko schować słuchawki i nie ryzykujemy ich zgubienia. Jak już wspomniałem o obudowie, to rozwinę wątek. Zapewnia do 34 godzin pracy i pełni też rolę stacji ładowania, a same słuchawki przy pełnej baterii mogą działać przez 12 godzin (zakładając umiarkowaną głośność). Nie znamy pojemności ogniw, ale futerał-ładowarka dla pozyskiwania energii elektrycznej został zaopatrzony w złącze USB-C.
Creative stawia na wysoką jakość dźwięku
Obudowa słuchawek pełni rolę paneli dotykowych. Dzięki nim można włączyć lub zatrzymać odtwarzanie muzyki, odbierać i kończyć połączenia telefoniczne czy aktywować smart asystenta głosowego (dla Androida i iOS). Ostatnie dwie aktywności na pewno będą dobrze działać dzięki wielokierunkowym mikrofonom wykorzystującym technologię Qualcomm cVc 8.0. „Każda wkładka douszna Outlier Air Sports V2 odbiera głos, jednocześnie izolując dźwięki z tła, zapewniając lepszą jakość połączeń i wyraźniejszą komunikację głosową. Czułość mikrofonów przy 1kHz to 42dBV/Pa a pasmo przenoszenia wynosi 100-10000Hz.”
Creative Outlier Air Sports v2 / foto. Creative
Nie gorzej jest z muzyką czy innymi odtwarzanymi dźwiękami. Grafenowe przetworniki o średnicy 5,6 mm z pasmem przenoszenia w przedziale od 20 Hz do 20 kHz i Bluetooth 5.0 z obsługą kodeków SBC, aptX i AAC powinny pozwolić na cieszenie się dobrą jakością audio. Ponadto wygodę i walory dźwiękowe poprawi wybór najlepszych dla siebie sylikonowych wkładek dousznych (dostępne w rozmiarach S, M i L). Godnym wspomnienia dodatkiem jest też technologia Super X-Fi Ready, która „ma za zadanie odwzorować dźwięk płynący z wysokiej klasy systemu wielogłośnikowego i dostarczyć go bezpośrednio do uszu użytkownika„. Można ją aktywować odtwarzając pliki przez dedykowaną aplikację SXFI App, która ma też wbudowany equalizer, gotowe presety dźwiękowe i ustawienia manualne.
Dokanałowe Creativy poniżej 400 złotych już w sprzedaży
Edycję Creative Outlier Air v2 można odróżnić od Air Sports v2 po elementach kolorystycznych. Oba warianty są sprzedawane jako granatowe „midnight metallic blue”, ale bardziej usportowiona wersja z dodatkiem krzykliwie pomarańczowych wstawek. Opisywane modele można już kupić w firmowym sklepie Creative, a w innych sklepach internetowych czy stacjonarnych powinny pojawić się w najbliższym czasie. Sugerowana cena Creative Outlier Air v2 wynosi 349 złotych, a Creative Outlier Air Sports v2 399 złotych.
Zobacz również: Świetne słuchawki HyperX Cloud II w nowej bezprzewodowej wersji
Źródło i foto: Creative