Cyberpunk 2077 zadebiutuje w grudniu. Koniec kropka

Piotr MalinowskiSkomentuj
Cyberpunk 2077 zadebiutuje w grudniu. Koniec kropka
Cyberpunk 2077 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier 2020 roku. Jej premiera została przełożona już trzykrotnie, co nieco ostudziło entuzjazm fanów. W sieci zaczęły pojawiać się właśnie pogłoski, jakoby deweloperzy planowali… ponownie opóźnić moment debiutu produkcji.

Cyberpunk 2077 przełożony na 2021 rok? Nie!

Te plotki nie pochodzą od byle kogo. Rozpowszechniła je Tiffany Treadmore – insiderka zazwyczaj dobrze poinformowana. „Przewidziała” ona m.in. odwołanie targów E3 czy zapowiedź Half-Life: Alyx. Nie dziwi więc zamieszanie wywołane przez jej najnowsze przewidywania.

Opublikowała bowiem na Twitterze wpis sugerujący, że CD Projekt RED doświadcza właśnie licznych wewnętrznych problemów. Te z kolei przełożyć się mają na czwarte przełożenie premiery Cyberpunka 2077 – tym razem na styczeń 2021 roku.


Redakcja portalu IGN postanowiła poprosić deweloperów o komentarz w sprawie. W odpowiedzi wysłane zostało następujące oświadczenie:

Z reguły nie komentujemy plotek ani spekulacji. Ale potwierdzamy, że poświęciliśmy nieco czasu, aby zaktualizować wszystkie nasze zasoby tak, aby odzwierciedlały 10 grudnia jako nową datę wprowadzenia gry na rynek.

Ktoś złośliwy może powiedzieć, iż w tej wiadomości nie powiedziano wprost o stuprocentowej pewności, co do grudniowego terminu. Oczywiście, ale osobiście wątpię w chęć wydawania przez CD Projekt milionów dolarów na reklamę w Nowym Jorku zawierającą datę 10 grudnia bez odpowiedniej pewności.

Gdyby twórcy Cyberpunka 2077 nie spełnili obietnicy, gracze i inwestorzy nie byliby już smutni – byliby wściekli. Jakaś szansa na niekorzystną zmianę zawsze jest, lecz naprawdę znikoma. Do zobaczenia więc 10 grudnia, kiedy to tytuł zadebiutuje na PC, Xbox One/Series X|S oraz PlayStation 4/5.

Źródło: Twitter (@HotGirlVideos69), IGN / Foto. CD Projekt

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.