Bethesda jak zwykle w formie – to co miał oferować abonament Fallout 76 1st po prostu… nie działa

Maksym SłomskiSkomentuj
Bethesda jak zwykle w formie – to co miał oferować abonament Fallout 76 1st po prostu… nie działa
{reklama-artykul}
Kilka dni temu Bethesda poważnie zdenerwowała graczy Fallouta 76 – wprowadzając do gry horrendalnie drogi abonament Fallout 1st oferujący rzeczy, które tak naprawdę powinny być w niej dostępne za darmo. Jak się teraz okazuje, zawartość tego abonamentu to kolejna katastrofa na długiej liście katastrof, z jakimi gracze w Falloucie 76 się spotkali.

Przypomnijmy, że korzyści, które abonament Fallout 1st miał gwarantować to między innymi możliwość tworzenia prywatnych światów, nieograniczona przestrzeń do przechowywania komponentów, czy też wygodny i przenośny punkt szybkiej podróży w formie survivalowego namiotu. To bardzo niewiele, biorąc pod uwagę fakt, że roczny abonament kosztuje aż 499 złotych (i 756 złotych jeżeli postawicie na opłatę comiesięczną, wynoszącą 63 złote). Jest on zatem dużo droższy niż abonament Origin Acces Premier, który za 419,90 złotych rocznie oferuje dostęp do biblioteki 235 gier.

fallout 1st zawartosc

Jak skarżą się gracze na subreddicie Fallouta 75 na Reddicie, większość funkcjonalności oferowanych przez Fallout 1st albo nie działa, albo działa nie tak jak trzeba. Prywatne serwery nie są takie prywatne, przedmioty z nieograniczonej przestrzeni do przechowywania komponentów tajemniczo znikają, i to na zawsze, a przez korzystanie z namiotu gra potrafi scrashować. Podobno Bethesda już pracuje nad rozwiązaniem tych problemów.

Wbrew oczekiwaniom graczy, do prywatnych serwerów abonentów usługi może dołączyć dosłownie każdy z listy ich znajomych. Ci znajomi nie potrzebują żadnego zaproszenia, aby dostać się na serwer.

„Rozumiemy, że nie tego gracze oczekiwali od swoich Prywatnych Światów”, powiedział przedstawiciel Bethesdy. „W najbliższym patchu zamierzamy zaoferować opcję, która pozwoli członkom Fallout 1st na ograniczenie dostępu do swoich serwerów.”

fallout namiot

Jeśli chodzi o przedmioty znikające ze „scrapboxów”, Bethesda myślała początkowo, że problem wynikał tylko z błędu związanego z wyświetlaniem ikon, a więc iż nie ma mowy o rzeczywistym znikaniu przedmiotów. Dopiero po dokładniejszym zbadaniu sprawy firma zdała sobie sprawę z tego, iż nie miała racji. Bethesda nie podzieliła się żadnymi szczegółami na temat kłopotów z namiotami. Stwierdziła jedynie, że wie o nich i że nad nimi pracuje.

Cóż, Bethesda po prostu nie potrafi uczyć się na swoich błędach. Czy ta kiedykolwiek wypuści do Fallouta 76 aktualizację, która nie będzie usiana bugami? Szczerze w to wątpię.

Źródło: Reddit

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.