Word: Integracja z wyszukiwarką Google

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Word: Integracja z wyszukiwarką Google
Po zaznaczeniu tekstu i kliknięciu na niego prawym przyciskiem możemy wyszukać hasło w internecie za pomocą Bing. W tym poradniku pokażemy jednak, jak zmienić wyszukiwarkę na o wiele bardziej popularne Google.

word google 1
1. W Windowsie naciskamy kombinację klawiszy Win + R, a następnie wpisujemy regedit.

word google 2
2. Następnie przechodzimy do ścieżki HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Microsoft -> Office -> 15.0 -> Common -> General

word google 3
3. Z prawej strony klikamy prawym przyciskiem myszy, wybierając Nowy -> Wartość ciągu.

word google 4
4. Nazywamy ją SearchProviderName

word google 5


5. Następnie klikamy prawym przyciskiem myszy na stworzonym elemencie i modyfikujemy.

word google 6
6. Jako dane wartości wpisujemy Google

word google 7
7. Na podobnej zasadzie tworzymy kolejny element. Jako nazwę podajemy SearchProviderURI, natomiast wartość to http://www.google.com/search?q=. Po stworzeniu całość ma wyglądać tak:

word google 8
8. Gotowe! Przechodzimy do Worda i możemy już wyszukiwać za pomocą Google. Jest to drobna modyfikacja, jednak osobom często korzystającym z Worda może się przydać.

word google 9

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.