Instagram testuje funkcję dotacji w Stories

Bartek SzcześniakSkomentuj
Instagram testuje funkcję dotacji w Stories
Ludzie wbrew pozorom naprawdę lubią pomagać innym, zwłaszcza tym w potrzebie. A najlepszym dowodem tego mogą być zbiórki charytatywne organizowane w sieci – zarówno te tworzone na konkretnych stronach o tej tematyce, jak i te zakładane na przykład na Facebooku, który możliwość taką przewiduje od 2015 roku. Teraz możliwość wspierania wybranej organizacji non-profit trafić może także na należący do Facebooka portal ze zdjęciami – Instagram.

Funkcję będącą w trakcie testów pokazała Jane Manchun Wong. Na jej zrzucie ekranu widać dostępną naklejkę Donation, po wybraniu której rozwinie się lista zatwierdzonych organizacji non-profit

Jest to kolejna próba stworzenia na Instagramie funkcji związanych z pieniędzmi – wcześniej wybrani użytkownicy mogli zarezerwować przez aplikację miejsce w restauracji, albo termin w SPA.

Funkcja jest w trakcie testów i trafiła tylko do wąskiego grona wybranych użytkowników, więc jest duże prawdopodobieństwo, że nie znajdziecie jej na swoich urządzeniach. Jeśli wszystko pójdzie po myśli firmy, to jest szansa, że dotacje przez Stories trafią na stałe do aplikacji, ale możliwe jest również, iż już nigdy więcej ich nie ujrzymy (albo przynajmniej nie w tej formie).

Czy po wspieraniu organizacji charytatywnych przyjdzie funkcja wspierania także twórców? Czy będziemy mogli wpłacić przez Instagram naszemu idolowi kilka dolarów, tak jak często robimy to Twitchu? Byłoby to naprawdę ciekawe rozwiązanie, ale kto wie co tam siedzi w głowach deweloperów?

Źródło: Twitter

Udostępnij

viriacci