TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Internet » YouTube wprowadza reklamy, które będą lepiej widoczne na smartfonach
Piątek, 14 Wrzesień 2018 10:39, Wpisany przez Piotr Malinowski
Reklamy pionowe na YouTubeNowa orientacja reklam.

Do tej pory w serwisie YouTube spoty reklamowe miały tylko i wyłącznie format poziomy. Teraz sprawa wygląda już nieco inaczej, gdyż deweloperzy postanowili wprowadzić obsługę pionowych klipów wideo – wszystko dla wygody mobilnych użytkowników.

Twórcy portalu podkreślają, że wertykalne reklamy stworzone zostały dla polepszenia wrażeń płynących z używania programu. Od teraz pionowe materiały nie będą wymagały od widza obracania ekranu aby obejrzeć lub pominąć dany spot. Nowa orientacja reklam to również optymalizacja powierzchni, na której zawarty może być konkretny przekaz reklamowy. Mogą one służyć również jako idealne uzupełnienie klipów w orientacji poziomej.

ertical video ads

Z technicznego punktu widzenia tego typu rozwiązanie z pewnością nie należy do najgorszych, lecz większość osób korzystających z serwisu YouTube już na samą wzmiankę o reklamach (np. takich, których nie da się pominąć) wylewa z siebie srogi deszcz krytyki. To już bowiem kolejna z rzędu nowość na platformie dotycząca nielubianych przez użytkowników spotów wyświetlanych podczas filmu.

Miejmy nadzieję, że deweloperzy portalu za jakiś czas zaskoczą nas czymś ciekawym i niekoniecznie irytującym – tak, jak to było w przypadku wprowadzenia ciemnego motywu do aplikacji.

Źródło: Google