Dying Light to numer 1 na listach sprzedażowych na terenie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Polski, Szwecji oraz Australii. Techland ogłosił ponadto, że w przeciągu 45 dni od momentu premiery serwery gry odnotowały aż 3,2 mln unikalnych graczy. Nie przekłada się to oczywiście na liczbę sprzedanych egzemplarzy, ale obrazuje, jak popularna jest to gra. Żaden inny tytuł Techlandu nie osiągnął podobnego wyniku w tak krótkim czasie.
Infografika Dying Light
Duży sukces motywuje rodzime studio deweloperskie do dalszej pracy. Właśnie dlatego w ubiegłym tygodniu pojawiło się darmowe DLC dla wszystkich graczy, a w przeciągu najbliższych miesięcy zadebiutują kolejne dodatki.
„By uświetnić to osiągnięcie, wzięliśmy największe osiągnięcia graczy i porównaliśmy je z przykładami znanymi z prawdziwego świata, aby mieć lepsze pojęcie, ile wysiłku nasi fani włożyli w grę. Okazało się, że to niezwykle pracowici i zaangażowani ludzie” – mówi Community Manager Michał Napora.
Duży sukces motywuje rodzime studio deweloperskie do dalszej pracy. Właśnie dlatego w ubiegłym tygodniu pojawiło się darmowe DLC dla wszystkich graczy, a w przeciągu najbliższych miesięcy zadebiutują kolejne dodatki.
Naszą recenzję Dying Light można przeczytać w tym miejscu.
Źródło: Techland