Huawei: Jak sprawdzić gwarancję smartfonu

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Huawei: Jak sprawdzić gwarancję smartfonu
{reklama-artykul}Huawei to marka produkująca między innymi smartfony, która cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Ten chiński producent posiada w swojej ofercie nie tylko bardzo dobrze oceniane flagowce z serii Mate czy P ale również sporo tańszych urządzeń, które znajdziemy w ofercie operatorów sieci komórkowych.

Kupując smartfon z oficjalnego źródła mamy prawo wiedzieć jak wygląda status gwarancji urządzenia. W przypadku Huawei, informacje te można sprawdzić posiadając numer SN (numer seryjny).

Poniżej pokażemy jak w kilku prostych krokach sprawdzić status gwarancji sprzętu marki Huawei.

1. Znajdź numer SN
Sumer SN można odczytać bezpośrednio z urządzenia otwierając aplikację Telefon, wybierając z klawiatury numer *#06#

2019-04-08 131432

Źródło: Huawei
Alternatywnie, udaj się do menu Ustawienia -> System -> Informacje o urządzeniu -> Status.

W przypadku gdy nie możesz uruchomić urządzenia, którego numer seryjny chcesz sprawdzić, odpowiednie informacje znajdziesz na pudełku (zazwyczaj jest to nalepka z boku z numerami IMEI oraz SN).

2. Informacje o okresie gwarancji
Gdy już odczytasz numer seryjny swojego urządzenia, możesz przejść do kolejnego kroku.

Aby sprawdzić status gwarancji przejdź na stronę Huawei – Informacje O Okresie Gwarancji – i tam wpisz odczytany wcześniej numer seryjny (SN).

Pamiętaj – jeżeli kupujesz używany smartfon, np. przez internet, poproś sprzedawcę o numer seryjny aby przed sfinalizowaniem transakcji poznać warunki gwarancji.

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.