TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Demonstracje » Biuro » Office 2013: Dodawanie użytecznych aplikacji
Środa, 11 Wrzesień 2013 15:46, Wpisany przez Wojtek Onyśków

Office-2013-Logo

Pakiet Office 2013 pozwala na dodawanie przydatnych aplikacji bezpośrednio w oknie programu, dzięki czemu praca z dokumentami staje się jeszcze przyjemniejsza. Wśród programów znajdziemy między innymi Wikipedię, różnego rodzaju translatory czy chociażby sugestywny kalkulator. W tym poradniku pokazujemy, jak instalować i zarządzać tymi aplikacjami.


1. Włączamy program wchodzący w skład pakietu Office 2013. W naszym przypadku jest to Word. W następnym kroku przechodzimy na zakładkę „Wstawianie” i wybieramy „Aplikacje dla pakietu Office”.

apki office 1
2. Naszym oczom ukaże się lista polecanych aplikacji. Część z nich jest płatna, część darmowa. Możemy również nacisnąć „Więcej aplikacji”, aby przejrzeć wszystkie dostępne programy.

apki office 2
3. Zostaniemy przeniesieni na stronę sklepu z aplikacjami. Przeglądanie może wymagać zalogowania się na nasze konto Microsoftu.

apki office 3
apki office 4
«« Początek « Poprzednia 1 2 Następna » Ostatnie »»
(Strona 1 z 2)