TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]

Excel: nagłówki kolumn na każdej stronie wydruku

PDF Drukuj Email
Poniedziałek, 23 Wrzesień 2013 15:00, Wpisany przez Łukasz Nawrotek
l Podczas drukowania arkuszy kalkulacyjnych, nagłówek kolumn wyświetlany jest wyłącznie na pierwszej stronie. W przypadku dużej ilości kolumn analiza wydruków może być utrudniona bez opisów, które wskazują co znajduje się w danym miejscu. Rozwiązaniem jest powtarzanie na nagłówków na każdej stronie, przedstawiamy jak tego dokonać.
Zmieniony: Poniedziałek, 23 Wrzesień 2013 15:00
 

Word: Alfabetyczne sortowanie listy

PDF Drukuj Email
Poniedziałek, 23 Wrzesień 2013 13:21, Wpisany przez Wojtek Onyśków

word logo

Podczas pisania wszelkiego rodzaju prac dyplomowych wymaga się również załączenia bibliografii, uporządkowanej w sposób alfabetyczny. W przypadku niewielkiej ilości pozycji nie stanowi to problemu, jednak kłopoty pojawiają się w momencie, gdy na liście posiadamy ogromną ilość wpisów. Manualne uporządkowanie takiego zbioru zajęłoby wiele godzin. Na szczęście istnieje sposób na automatyczne sortowanie. W tym poradniku pokazujemy, jak tego dokonać.
Zmieniony: Poniedziałek, 23 Wrzesień 2013 13:26
 

Office 2013: Dodawanie użytecznych aplikacji

PDF Drukuj Email
Środa, 11 Wrzesień 2013 14:46, Wpisany przez Wojtek Onyśków

Office-2013-Logo

Pakiet Office 2013 pozwala na dodawanie przydatnych aplikacji bezpośrednio w oknie programu, dzięki czemu praca z dokumentami staje się jeszcze przyjemniejsza. Wśród programów znajdziemy między innymi Wikipedię, różnego rodzaju translatory czy chociażby sugestywny kalkulator. W tym poradniku pokazujemy, jak instalować i zarządzać tymi aplikacjami.
Zmieniony: Środa, 11 Wrzesień 2013 14:55
 

Word: Otwieranie wielu dokumentów w jednym oknie

PDF Drukuj Email
Piątek, 30 Sierpień 2013 12:23, Wpisany przez Wojtek Onyśków

tabs word

Przeglądarki internetowe przyzwyczaiły nas, że poszczególne strony otwiera się na specjalnych kartach. Przeglądanie ich w ten sposób jest niezwykle wygodne i intuicyjne. Użytkownicy, którzy tworzą i edytują wiele dokumentów w Wordzie z pewnością chętnie przywitaliby taką funkcję. Nawigacja pomiędzy poszczególnymi dokumentami jest bowiem niezwykle uciążliwa. W tym poradniku pokazujemy, jak temu zaradzić.
Zmieniony: Piątek, 30 Sierpień 2013 12:46
 

Word 2013: Numerowanie wierszy dokumentu

PDF Drukuj Email
Środa, 28 Sierpień 2013 14:28, Wpisany przez Wojtek Onyśków

word logo

Podczas pisania dużej ilości tekstu, w którym musimy się odwoływać od wcześniejszych jego części, warto skorzystać z funkcji numerowania linii, by w łatwiejszy sposób docierać do interesujących nas treści. W tym poradniku pokazujemy, jak włączyć taką funkcje w programie Word 2013.
Zmieniony: Środa, 28 Sierpień 2013 14:34
 

Word 2013: Tworzenie skrótu ostatnio otwieranego dokumentu

PDF Drukuj Email
Piątek, 09 Sierpień 2013 12:34, Wpisany przez Wojtek Onyśków

word logo

Podczas tworzenia długiego dokumentu (np. pracy magisterskiej) użytkownik często korzysta z opcji otwierania ostatniego używanego pliku w programie Microsoft Word. Aby jednak tego dokonać, należy najpierw uruchomić aplikację i dopiero z menu wybrać odpowiedni arkusz. Można jednak skrócić ten proces, tworząc skrót na pulpicie. W tym poradniku pokazujemy, jak tego dokonać.
Zmieniony: Piątek, 09 Sierpień 2013 12:40
 

Word 2013: Zmiana częstotliwości automatycznego zapisu dokumentu

PDF Drukuj Email
Wtorek, 06 Sierpień 2013 12:42, Wpisany przez Wojtek Onyśków

word logo

Word 2013 posiada funkcję automatycznego zapisywania dokumentu co określony czas. W przypadku jednak, gdy często doświadczamy awarii komputera tudzież samego dysku lub po prostu boimy się o swoją pracę, warto ten okres odrobinę zmniejszyć. Dzięki temu ewentualna awaria spotka się z utratą mniejszej ilości danych. W tym poradniku pokazujemy, jak tego dokonać.
Zmieniony: Wtorek, 06 Sierpień 2013 12:53
 

Word 2013: Edycja plików PDF

PDF Drukuj Email
Wtorek, 23 Lipiec 2013 14:27, Wpisany przez Wojtek Onyśków

edycja pdf

Wielu użytkowników spotyka się z problemem podczas edycji plików PDF. Normalne skopiowanie zawartości takiego dokumentu do edytora tekstowego sprawia, że utracone zostanie formatowanie, a tekst będzie wyglądał zwyczajnie - np. bez ramek, które występowały w oryginale. Dlatego też powstało wiele programów służących do edycji plików PDF. Okazuje się jednak, że funkcja ta jest również dostępna w aplikacji Microsoft Word 2013. W tym poradniku pokazujemy, jak dokonać edycji klasycznego dokumentu zapisanego w formacie PDF.
Zmieniony: Wtorek, 23 Lipiec 2013 14:33
 
«« Początek « Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 Następna » Ostatnie »»

Strona 4 z 8