TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Technika » W McDonalds Twoje zamówienie przyjmie sztuczna inteligencja
Środa, 11 Wrzesień 2019 13:36, Wpisany przez Mateusz Ponikowski
ubrown1
Firma szuka rewolucji w obsłudze.

Popularna sieciówka z fast-foodami McDonalds szuka nowych sposobów na automatyzację działań przy pomoc sztucznej inteligencji. Włodarze przedsiębiorstwa chcą umożliwić użytkownikom rozmowę z robotem, bez konieczności udziału człowieka w całym procesie. W rozwijaniu funkcjonalności McDonalds będzie współpracował wraz z Apprente – firmą z Doliny Krzemowej, która została zakupiona przez wspomnianą sieciówkę wcześniej w tym roku.

Apprente to marka, która została założona w 2017 roku po to, aby stworzyć w pełni funkcjonalną platformę opartą na kompleksowym zamawianiu produktów za pomocą mowy – nie tylko w języku angielskim. Według McDonalds, technologia Apprente jest już testowana w wybranych restauracjach. Finalnie ma ona przełożyć się na stworzenie szybszej, prostszej drogi do przyjmowania zamówień przy pomocy DriveThru – systemu pozwalającego na obsługę klientów zamawiających jedzenie z poziomu samochodu. To nie jedyny zakup McDonalds na przestrzeni ostatnich lat. Firma zakupiła także startup Yield, który odpowiada za rozwój uczenia maszynowego wykorzystywanego przy elektronicznych tablicach z menu restauracji.

mcdai2

Wykorzystanie sztucznej inteligencji podczas zamówień ma także aktywnie wpływać na zmiany związane z wyświetlaniem menu – szereg algorytmów będzie lepiej dostosowywał propozycje dla klienta i przedstawiał mu dane opcje jako pierwsze. Algorytmy będą także przewidywać ruch w kuchni i tym samym dostosują konkretne produkty, który będą mogły zostać wydane jak najszybciej. Technologia Dynamic Yield jest obecnie wdrażana w ponad 8 tysiącach restauracji McDonalds.

To jeszcze nie koniec zmian. Firma McDonalds zapowiedziała oficjalne powstanie McD Tech Labs. Co to za projekt? W ramach specjalnego laboratorium badawczego umieszczonego w Dolinie Krzemowej inżynierowie będą tworzyć nowe pomysły oraz rozwiązania mające na celu usprawnić obsługę klienta we wszystkich restauracjach.

Trzeba przyznać, że sam pomysł ze sztuczną inteligencją zapowiada się naprawdę dobrze.

Źródło: McD