Żabka chce być symbolem handlu przyszłości. Zaprezentowano innowacyjny koncept sklepu

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Żabka chce być symbolem handlu przyszłości. Zaprezentowano innowacyjny koncept sklepu
{reklama-artykul}Sieć sklepów Żabka jest dostępna w naszym kraju już od dwudziestu lat i dla wielu ten fakt może być sporym zaskoczeniem. Nie da się jednak ukryć, że markety te są ostatnio coraz bardziej popularne wśród konsumentów i właściciele marki nie chcą tego stanu w żaden sposób spowalniać. Wręcz przeciwnie – kreują się na symbol handlu przyszłości i trzeba szczerze przyznać, że mają ku temu powody.

Z okazji jubileuszu 20-lecia obecności Żabki na polskim rynku została zaprezentowana wizja „sklepu jutra”, która ma zostać zrealizowana we współpracy z… Microsoftem.

Spółka przeprowadziła diagnozę rynku, z której wynika, że dla większości Polaków największe znaczenie podczas zakupów ma wygoda ich dokonywania oraz oszczędność czasu. Badania wykazały również, że współcześni klienci są bardziej świadomi i wymagający. Żabka chce wyjść im naprzeciw i przyciągnąć nowoczesną technologią. Tu właśnie pojawia się gigant w postaci Microsoftu.

Nasza współpraca z firmą Microsoft to kolejny krok w stronę zwiększenia satysfakcji klientów, którzy cenią Żabkę za bliskość, dostępność i wygodę zakupów. Projekt „sklepu jutra” pokazuje jak nowoczesne rozwiązania mogą realnie poprawić komfort codziennego życia. To dla nas szczególny moment. – powiedział Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska sp. z o.o.

„Sklep jutra” to przede wszystkim narzędzia, dzięki którym asortyment zostanie jeszcze lepiej dostosowany do oczekiwań klientów, a czas ich obsługi zminimalizowany. Wspomnianymi mechanizmami mają być „systemy do analizy cen, inteligentne półki informujące o dacie przydatności produktu do spożycia czy o stanie zatowarowania, kasy samoobsługowe z wideoweryfikacją obiektów, a także oparte na sztucznej inteligencji aplikacje wspierające klientów”.

Sklep zabka

Nie da się ukryć, że właściciele Żabki mają bardzo ambitne plany i świetnie by było gdyby doszło do ich zrealizowania. Byłby to tylko dowód na to, że Polska jest otwarta na nowe technologie i chce być ich częścią.

Młodzi konsumenci z pewnością pozytywnie przyjmą świeże rozwiązania i jeszcze chętniej będą przybywać do marketów – bo o to głównie chodzi właścicielom koncernu.

To, kiedy planowane jest wprowadzenie innowacji pozostaje słodką tajemnicą, lecz na pewno już za niedługo czas ujrzymy niektóre z nich.

Źródło: Żabka

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.