Z okazji jubileuszu 20-lecia obecności Żabki na polskim rynku została zaprezentowana wizja „sklepu jutra”, która ma zostać zrealizowana we współpracy z… Microsoftem.
Spółka przeprowadziła diagnozę rynku, z której wynika, że dla większości Polaków największe znaczenie podczas zakupów ma wygoda ich dokonywania oraz oszczędność czasu. Badania wykazały również, że współcześni klienci są bardziej świadomi i wymagający. Żabka chce wyjść im naprzeciw i przyciągnąć nowoczesną technologią. Tu właśnie pojawia się gigant w postaci Microsoftu.
Nasza współpraca z firmą Microsoft to kolejny krok w stronę zwiększenia satysfakcji klientów, którzy cenią Żabkę za bliskość, dostępność i wygodę zakupów. Projekt „sklepu jutra” pokazuje jak nowoczesne rozwiązania mogą realnie poprawić komfort codziennego życia. To dla nas szczególny moment. – powiedział Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska sp. z o.o.
Nie da się ukryć, że właściciele Żabki mają bardzo ambitne plany i świetnie by było gdyby doszło do ich zrealizowania. Byłby to tylko dowód na to, że Polska jest otwarta na nowe technologie i chce być ich częścią.
Młodzi konsumenci z pewnością pozytywnie przyjmą świeże rozwiązania i jeszcze chętniej będą przybywać do marketów – bo o to głównie chodzi właścicielom koncernu.
To, kiedy planowane jest wprowadzenie innowacji pozostaje słodką tajemnicą, lecz na pewno już za niedługo czas ujrzymy niektóre z nich.
Źródło: Żabka