TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Czwartek, 09 Sierpień 2018 15:40, Wpisany przez MP
1494998313 ryzen-threadripper story
Prorocze przewidywania EA.

Strumieniowanie gier to technologia, która jest dynamicznie rozwijana przez wielu producentów. Spekuluje się nawet, iż do stawki niedługo dołączy Microsoft, który zaprezentuje konsolę Xbox bez napędu na płyty – sprzęt miałby działać jedynie w oparciu o produkcje udostępnianie w chmurze.

Matt Billbey z Electronic Arts w wywiadzie z serwisem GamesIndustry wypowiedział się na temat przyszłości strumieniowania gier. Według Billbeya, tego typu rozwiązanie zastąpi konsole na przestrzeni najbliższych dziesięciu lat. EA już teraz inwestuje środki w to, aby stworzyć infrastrukturę oraz możliwości, które pozwoliłyby graczom na rozgrywkę bez konieczności podejmowania dużej ilości kroków czy też wyjścia z domu na zakupy.

Największym problemem związanym ze strumieniowaniem gier będzie zdecydowanie infrastruktura sieciowa oraz wymagania dotyczące przepustowości poszczególnych łączy użytkowników. Granie w odpowiedniej rozdzielczości i klatkażu będzie wymagało zapewne solidnego światłowodu ze stałem przesyłem danych. Patrząc jednak na to, jak szybko rozwija się internet, za kilka lat w większości domów znajdą się routery będące w stanie obsłużyć tego typu rozwiązanie.

Zdaniem Billbeya strumieniowanie gier stworzy zupełnie nowy segment cyfrowej rozrywki i w zasadzie ciężko nie zgodzić się z tą opinią.

Pytanie tylko… jak szybko to wszystko się stanie?

Źródło: GameIndustry.biz