TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Czwartek, 09 Sierpień 2018 14:40, Wpisany przez Mateusz Ponikowski
1494998313 ryzen-threadripper story
Prorocze przewidywania EA.

Strumieniowanie gier to technologia, która jest dynamicznie rozwijana przez wielu producentów. Spekuluje się nawet, iż do stawki niedługo dołączy Microsoft, który zaprezentuje konsolę Xbox bez napędu na płyty – sprzęt miałby działać jedynie w oparciu o produkcje udostępnianie w chmurze.

Matt Billbey z Electronic Arts w wywiadzie z serwisem GamesIndustry wypowiedział się na temat przyszłości strumieniowania gier. Według Billbeya, tego typu rozwiązanie zastąpi konsole na przestrzeni najbliższych dziesięciu lat. EA już teraz inwestuje środki w to, aby stworzyć infrastrukturę oraz możliwości, które pozwoliłyby graczom na rozgrywkę bez konieczności podejmowania dużej ilości kroków czy też wyjścia z domu na zakupy.

Największym problemem związanym ze strumieniowaniem gier będzie zdecydowanie infrastruktura sieciowa oraz wymagania dotyczące przepustowości poszczególnych łączy użytkowników. Granie w odpowiedniej rozdzielczości i klatkażu będzie wymagało zapewne solidnego światłowodu ze stałem przesyłem danych. Patrząc jednak na to, jak szybko rozwija się internet, za kilka lat w większości domów znajdą się routery będące w stanie obsłużyć tego typu rozwiązanie.

Zdaniem Billbeya strumieniowanie gier stworzy zupełnie nowy segment cyfrowej rozrywki i w zasadzie ciężko nie zgodzić się z tą opinią.

Pytanie tylko… jak szybko to wszystko się stanie?

Źródło: GameIndustry.biz