TikTok z nowym feedem zawierającym lokalne treści
TikTok to obecnie najpopularniejsza usługa społecznościowa i nic nie wskazuje na to, by ten stan rzeczy miał w najbliższym czasie ulec zmianie. ByteDance regularnie więc musi przypominać swoim klientom, że warto przy aplikacji zostać, bo ma ona jeszcze sporo do zaoferowania. Politykę firmy dobrze obrazuje nadchodząca nowość.
Matt Navarra, znany konsultant ds. mediów społecznościowych, poinformował o dodatkowym feedzie widocznym z poziomu strony głównej TikToka. Został on nazwany jako „Nearby” i docelowo ma wyświetlać materiały nagrane „w okolicy” – wszystko rzecz jasna bazowałoby na tagach lokalizacji dodawanych do klipów przez twórców. Na ich podstawie filmiki proponowane by były wybranej grupie odbiorców.
TikTok is working on a NEW ‘Nearby’ / ‘Local’ feed.
This is in conjunction with a new option giving creators the ability to add a location tag to videos.
TikTok is playing catch-up with Snapchat’s Snap map and Instagram’s recently launched searchable photo map features.
— Matt Navarra (@MattNavarra) August 22, 2022
Funkcja miałaby zastosowanie także dla lokalnych reklamodawców i z pewnością TikTok będzie chciał położyć na to dosyć mocny nacisk. Na razie jednak znamy zbyt mało szczegółów, by rozmawiać o nadchodzącym feedzie aż tak na poważnie. Z pewnością mówimy o ciekawym urozmaiceniu aplikacji, lecz na dyskusję przyjdzie czas w momencie jej globalnej implementacji. Kiedy się to stanie?
Tego nie wie nikt.
Źródło: TechCrunch, Twitter