TeamViewer zakończył działalność w Rosji i na Białorusi
Przedwczoraj rosyjscy użytkownicy zaczęli narzekać w sieci, że TeamViewer „rozłącza połączenia” w trakcie pracy i nie pozwala na ponowne połączenie. Jak się okazało, był to zwiastun zakończenia działalności przez ten podmiot w dwóch krajach – Rosji i na Białorusi.
O sprawie poinformowano w krótkim oświadczeniu, opublikowanym na stronie głównej firmy. Napisano w nim, że „TeamViewer podjął decyzję o całkowitym zaprzestaniu aktywności biznesowej w Rosji i na Białorusi”. Jak przekłada się to na wciąż aktywne subskrypcje usług?
Zaznaczono, że „istniejące subskrypcje, które nie podlegają sankcjom i nie wiążą się z niewłaściwym użytkowaniem produktów, będą nadal ważne do końca okresu ich obowiązywania”. Warto zauważyć, że TeamViewer zablokował również wszystkie nielicencjonowane połączenia między systemami Rosji i Białorusi, a także wychodzące z tych krajów, aby uniemożliwić dalsze korzystanie ze swojego oprogramowania.
Źródło: Teamviewer