WhatsApp z funkcją tworzenia własnych naklejek

Piotr MalinowskiSkomentuj
WhatsApp z funkcją tworzenia własnych naklejek
WhatsApp wzbogacił się właśnie o Sticker Maker, czyli funkcję pozwalającą użytkownikowi na stworzenie własnych naklejek, której podstawą będzie przesłane zdjęcie. Jest jednak jedno „ale” – nowość jest dostępna wyłącznie z poziomu internetowej wersji komunikatora. Osoby korzystające z jego mobilnej odsłony muszą niestety obejść się smakiem.

WhatsApp z narzędziem Sticker Maker

Od pewnego czasu WhatsApp rozrasta się głównie o funkcje mające wpływ na bezpieczeństwo użytkowników lub ogólny komfort korzystania z aplikacji. Dosyć długo nie mieliśmy do czynienia z implementacją nowości nastawionych na zabawę i kreatywność konsumentów. Jeśli na nie czekaliście, to cóż – jedna z nich właśnie zadebiutowała.

Mowa o narzędziu Sticker Maker, które – stety lub niestety – dostępne jest wyłącznie z poziomu internetowej wersji komunikatora. Pozwala ono na „zamianę” standardowych grafik przesłanych z komputera w naklejki przepełnione efektami. Jak skorzystać z funkcji? Jest to dosyć proste.

whatsapp naklejki robienie 2Źródło: WhatsApp (via The Verge)

Wystarczy kliknąć ikonę spinacza w dolnej części interfejsu, a następnie przejść do sekcji „Naklejki”. Tam też pojawi się możliwość przesłania własnego zdjęcia z dysku. Gdy już to zrobimy, naszym oczom ukaże się prosty edytor, który to umożliwia m.in. wycięcie tła, dodania emotikon, tekstu czy nawet dodatkowych naklejek nakładanych na wierzch tej tworzonej przez nas.

Funkcja z pewnością znajdzie swoich zwolenników – zwłaszcza że niweluje ona potrzebę pobierania samodzielnych aplikacji umożliwiających to samo. Sticker Maker powinien już być dostępny u wszystkich użytkowników. Jeśli jeszcze nie widzicie u siebie nowości, to musicie uzbroić się w cierpliwość. Nie wiadomo też czy pojawi się ona kiedyś w mobilnej wersji komunikatora.

Źródło: The Verge / Foto. WhatsApp

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.