Canal+ błąd Upes_187
Głównym motywatorem do napisania poprzedniego wpisu był uniemożliwiający oglądanie treści błąd Upes_187. W przypadku moich aplikacji występował on mniej więcej co 7-8 minut, zarówno na danych pakietowych jak i Wi-Fi, skutecznie odbierając przyjemność z rozrywki. Internauci donoszący o podobnych problemach, napotykali je w różnym odstępie czasu, ale również cyklicznie. Okazuje się, że wspólnym mianownikiem kłopotów jest dostawca internetu – w tym przypadku Orange.
Przedstawiciele Canal+ nie zrzucali winy na pomarańczowego operatora, a zwrócili jedynie uwagę na specyfikę działania infrastruktury oraz system dostarczania treści do wymiany centrów danych i punktów wymiany ruchu w Internecie (CDN). Zadaniem CDN jest udostępnianie zawartości końcowym użytkownikom. Problemu nie da się podobno rozwiązać aktualizacją aplikacji, choć w tym miejscu warto wspomnieć, że niektórzy internauci z forum Satkurier donoszą, iż po przejściu na starszą wersję apki nie napotykali usterek. Firma Canal+ twierdzi, że jest w stanie zażegnać niedogodności, jednak potrzebuje kontaktu ze strony każdej z osób doświadczających bugów.
Jeśli występuje u Was problem Upes_187, Canal+ zachęca do kontaktu poprzez formularz internetowy. Każda sprawa zostanie potraktowana indywidualnie. Czy będzie rozwiązana? Tego nie gwarantuję, ale próbować warto. W moim przypadku błąd Upes_187 wciąż nie został wyeliminowany (od rozmowy minęły 24 godziny). Canal+ ma postarać się jednak o to, aby kłopoty zostały zażegnane.
O godzinie 11:08, na kilka minut przed odsłonięciem wpisu, błąd Upes_187 wciąż występował. | Źródło: mat. własny
Przedstawiciele spółki motywują do zgłaszania wszystkich, nawet drobnych błędów. Odzew ze strony użytkowników aplikacji pomoże jeszcze lepiej ją dopracować.
Epilog?
Szybka i konkretna reakcja Canal+ Polska z pewnością zasługuje na pochwałę. Osoby reprezentujące spółkę mediową były bardzo zmotywowane do tego, aby wytłumaczyć przyczynę problemu i szybko zaproponować jego rozwiązanie. Miejmy nadzieję, że głosy o błędach w apce pojawiały się będą coraz rzadziej.
I tak, mogłem skontaktować się z Canal+ zanim napisałem swój wpis. Inni internauci również mogli skontaktować się z Canal+, zanim zadawali swoje pytania w sieci. Póki co błąd Upes_187 wciąż jednak występuje i mam nadzieję, że ten wpis będzie dla poszkodowanych drogowskazem.
Źródło: mat. własny