Yahoo pracuje nad nową aplikacją kalendarza. Ma być „inna niż wszystkie”

Piotr MalinowskiSkomentuj
Yahoo pracuje nad nową aplikacją kalendarza. Ma być „inna niż wszystkie”

Na rynku dominuje kilka kalendarzy online. Mowa tu o Kalendarzu Google oraz Outlook od Microsoftu. Oczywiście istnieje szereg innych tego typu usług, lecz należą one raczej do niszy. Przykładem jest chociażby Yahoo! Calendar. Jak się okazuje, firma rozpoczęła pracę nad kolejnym podobnym projektem, ale nieco bardziej ambitnym.

Poznajcie Day – nowy kalendarz od Yahoo

Day – bo tak się on nazywa – to nadchodząca i samodzielna aplikacja kalendarza od Yahoo. Na razie dostęp mają do niej nieliczne osoby, lecz niedługo ten stan rzeczy ma ulec zmianie. Na stronie głównej usługi można już wyrazić chęć udziału w testach poprzez wpisanie adresu e-mail. Nie podano jednak konkretnej daty kolejnej fali zaproszeń.

Co jednak ciekawe, w pracach nad kalendarzem bierze udział Jeremy Le Van. To nazwisko może niewiele mówić, ale ten mężczyzna jest twórcą aplikacji Sunrise, którą swego czasu sprzedał Microsoftowi za 100 milionów dolarów. To na jej fundamentach powstał Outlook. Mamy więc do czynienia z dosyć doświadczonym człowiekiem w branży.

day yahoo kalendarz 2Źródło: Yahoo

Yahoo z kolei poinformowało, że „bada różne sposoby lepszego służenia konsumentom, w tym nowe pomysły dotyczące zarządzania czasem, kalendarza czy wydarzeń”. Mamy więc być może do czynienia z jednym z kilku nadchodzących projektów. Niestety nie wiemy na razie jak wyglądać będzie Day.

Jedyne co udostępniono, to minimalistyczną i kolorową stronę z opcją zapisu do testów. Ten design sugeruje jednak, iż możemy przygotować się na dosyć nowoczesną usługę. Pozostaje oczekiwać na nowe informacje i uzbroić się w cierpliwość.

Źródło: TechCrunch / Foto. Yahoo

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.