Współpraca ze SkyCash – płatności za usługi transportowe w PeoPay
Użytkownicy aplikacji będą mieli dostęp do biletów komunikacji miejskiej, a także wygodnego parkowania. Partnerstwo ze SkyCash jest kolejnym krokiem w zacieśnianiu współpracy banku z fintechami.
Klienci Pekao już od kilku miesięcy korzystają z automatycznego opłacania przejazdów autostradą w ramach usługi Autopay. Już niebawem użytkownicy aplikacji PeoPay w swoim telefonie zrealizują zakup biletów komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowe opłaty za parkowanie w strefach płatnego parkowania i parkingach. Klienci banku będą mogli także przedłużyć parkowanie w dowolnym momencie, nie wracając do samochodu, a korzystając z funkcji start-stop zapłacą jedynie za faktyczny czas postoju. Udostępnienie możliwości opłacenia parkingu bezpośrednio w aplikacji, to obok oszczędności czasu i pieniędzy także dodatkowe bezpieczeństwo, które jest szczególnie istotne w czasie pandemii. Użytkownik nie ma żadnej styczności z parkometrem czy biletomatem – za wszystko może zapłacić bezgotówkowo.
W pierwszym etapie wdrożenia klienci Pekao będą mogli w aplikacji PeoPay kupić bilety komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowo uregulować opłaty za parkowanie. W kolejnych etapach, bank planuje wraz ze SkyCash rozwijać i udostępniać następne wybrane funkcjonalności.
Udostępnienie usługi jest planowane w III kwartale br. wraz z premierą nowej wersji aplikacji PeoPay.
Źródło: Pekao