Rewolucja w Biedronce. Zmiany dla posiadaczy kart lojalnościowych

Maksym SłomskiSkomentuj
Rewolucja w Biedronce. Zmiany dla posiadaczy kart lojalnościowych
Karta Moja Biedronka to program lojalnościowy dla klientów sieci Biedronka, działający już od 2016 roku, z którego według najnowszych danych korzysta nawet 10 milionów Polaków. Aby otrzymać zniżki na przeróżne towary, wystarczy okazać swoją kartę przy kasie. Do tej pory nie dało się zrobić tego w formie cyfrowej, ale wkrótce ten stan rzeczy ma się zmienić. Donosi o tym agencja informacyjna Newseria.

Moja Biedronka w postaci cyfrowej

Z komunikatu dotyczącego planów rozwoju sieci Biedronka w Polsce dowiadujemy się, że firma postawi na większą cyfryzację. Przejawem tego ma być zupełnie nowa wersja aplikacji mobilnej Twoja Biedronka, w której konsumenci będą mogli przechowywać zcyfryzowane wersje karty Moja Biedronka.

„Polski konsument jest wymagający, podchodzący z zaufaniem do marek własnych i wrażliwy na ceny. Dlatego najważniejsze jest teraz dla nas wzmocnienie naszej pozycji, oferty i oczywiście postęp w cyfryzacji firmy, napędzanie projektów transformacyjnych, żeby wzmocnić nasz model biznesowy i zbliżyć się do klientów” – mówił w rozmowie z serwisem Newseria.pl Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.

biedronka

Źródło: mat. własny na podstawie grafiki z Canva Pro i logo Biedronka

Wprowadzenie kart Moja Biedronka w formie wirtualnej zakończy problemy wiążące się z gubionymi kartami. W razie braku możliwości ich okazania konsumenci podawali często swoje numery telefonu. Nie trzeba chyba wspominać, że dzielenie się prywatnym numerem telefonu w gronie osób obcych, stojących w kolejce, nie zawsze jest dobrym pomysłem.

Przedstawiciele Biedronki nie podali, kiedy powinniśmy się spodziewać nowej odsłony aplikacji. Możemy być pewni tego, że ta zostanie udostępniona na smartfony z Androidem i iOS, podobnie jak dotychczasowa.

Źródło: Newseria.pl

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.