Hashtagi zawitają do kolejnej usługi Google
Tym razem mowa o podstawowej aplikacji „Google” na urządzenia z systemem Androidem. W jej obrębie znajduje się sekcja „Discover”, gdzie odnaleźć można najciekawsze i najważniejsze wieści ze świata. Gigant z Moutain View najwyraźniej chce zwiększyć interaktywność tego rozwiązania, bowiem część użytkowników zaczęła dostrzegać pod artykułami hashtagi.
Jak możemy zobaczyć na poniższym zrzucie ekranu, znajdują się one nad informacją o pochodzeniu materiału oraz czasie jego publikacji. Co ciekawe, hashtagi wybierają nie wydawcy, ale Google. Trudno więc tak naprawdę przewidzieć pod jaką frazą należy wyszukiwać interesujące nas treści.
Źródło: 9to5google
Kliknięcie w dany hashtag docelowo przekieruje konsumenta do podstrony z listą podobnych artykułów. Trudno jednak na razie to jednoznacznie stwierdzić, gdyż nowość jest dostępna dla niewielkiej grupy osób. Nie wiadomo więc czy funkcja w ogóle ujrzy światło dzienne.
Jeśli tak, to trochę na nią poczekamy. Dostępność jest tak ograniczona, że można nawet domniemywać błąd i wymknięcie się hashtagów z wewnętrznych testów. Tak czy siak – usprawnienie w ten sposób sekcji „Odkrywaj” mogłoby okazać się naprawdę świetne.
Źródło: 9to5google / Foto. wł, pixabay.com (ElisaRiva)