
Nadchodzi przydatny system filtracji.
Wyszukiwanie aplikacji w Sklepie Play jest obecnie niezwykle podstawowe. Po wpisaniu słowa kluczowego możemy tylko przewijać palcem spis usług, lecz próżno znaleźć jakieś opcje filtracji. Niedługo się to jednak zmieni, bowiem Google wprowadził po stronie serwera interesującą aktualizację.
Mowa o implementacji czterech filtrów. Po wyszukaniu konkretnej frazy w Sklepie Play, będziemy mogli segregować wyniki pod kątem oceny (4,0+ gwiazdek oraz 4,5+ gwiazdek), świeżości (nowe aplikacje) oraz usług z łatką „Editor’s Choice”. Otrzymamy opcję zaznaczenia nawet kilku kryteriów jednocześnie.

Tego typu usprawnienie z pewnością spodoba się użytkownikom, którzy do tej pory mieli problem z odnalezieniem idealnej aplikacji. Możliwość filtracji pod kątem daty premiery to z kolei wsparcie dla deweloperów dopiero co zaczynających swoją przygodę z produkcją przeróżnych platform.
Jeśli jeszcze nie widzisz u siebie nowej funkcji, to musisz uzbroić się w cierpliwość. Aktualizacja zadebiutuje powszechnie w przeciągu najbliższych kilku tygodni lub miesięcy.
Źródło: 9to5google / Zdjęcie otwierające: Google