{reklama-artykul}Huawei błyskawicznie udostępniło aktualizację usług Huawei Mobile Services, co ciekawe w wersji 3.0.3.301, która miała rozwiązać kłopot. Niestety, w wielu przypadkach tak się nie stało. Dodatkowy środek zaradczy stanowi odinstalowanie HMS na smartfonie, a następnie pobranie HMS za pomocą narzędzia AppGallery, czyli sklepu z aplikacjami promowanego w ostatnim czasie mocno przez znanego chińskiego producenta. Oczywiście AppGallery również trzeba uprzednio pobrać i zainstalować.
Huawei P30 Pro. | Źródło: mat. własne
Pomimo podjęcia obu powyższych kroków niektórzy wciąż uskarżają się na to, że ich zegarki i opaski nie przesyłają danych na telefony. Jeśli doświadczacie podobnych problemów spróbujcie postępować zgodnie z instrukcjami – zaktualizować HMS, a jak to nie pomoże, pobrać je z poziomu AppGallery. W sytuacji, gdy Wasze wearables wciąż nie będą łączyć się poprawnie, zachęcamy do kontaktu z polskim oddziałem firmy.
Aplikację Huawei AppGallery pobierzecie za pośrednictwem naszej bazy z plikami.
Huawei AppGallery (Android) – pobierz
Źródło: Huawei