Zegarki i opaski Huawei nie działają? Huawei prosi udać się do AppGallery

Maksym SłomskiSkomentuj
Zegarki i opaski Huawei nie działają? Huawei prosi udać się do AppGallery
Posiadacze urządzeń wearables od Huawei donoszą w sieci o problemie związanym z zegarkami i opaskami, parowanymi ze smartfonami innych producentów. Wśród poszkodowanych zgłaszają się użytkownicy telefonów m.in. Samsunga, Google i OnePlus. Okazuje się, że z dnia na dzień u wielu osób posłuszeństwa odmówiła aplikacja Zdrowie, która zaczęła żądać zainstalowania Huawei Mobile Services w wersji 4.0.0.

{reklama-artykul}Huawei błyskawicznie udostępniło aktualizację usług Huawei Mobile Services, co ciekawe w wersji 3.0.3.301, która miała rozwiązać kłopot. Niestety, w wielu przypadkach tak się nie stało. Dodatkowy środek zaradczy stanowi odinstalowanie HMS na smartfonie, a następnie pobranie HMS za pomocą narzędzia AppGallery, czyli sklepu z aplikacjami promowanego w ostatnim czasie mocno przez znanego chińskiego producenta. Oczywiście AppGallery również trzeba uprzednio pobrać i zainstalować.

huawei smartfon
Huawei P30 Pro. | Źródło: mat. własne

Pomimo podjęcia obu powyższych kroków niektórzy wciąż uskarżają się na to, że ich zegarki i opaski nie przesyłają danych na telefony. Jeśli doświadczacie podobnych problemów spróbujcie postępować zgodnie z instrukcjami – zaktualizować HMS, a jak to nie pomoże, pobrać je z poziomu AppGallery. W sytuacji, gdy Wasze wearables wciąż nie będą łączyć się poprawnie, zachęcamy do kontaktu z polskim oddziałem firmy.

Aplikację Huawei AppGallery pobierzecie za pośrednictwem naszej bazy z plikami.

Huawei AppGallery (Android) – pobierz

Źródło: Huawei

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.