Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła właśnie, że choroba COVID-19 została oficjalne uznana za pandemię. Coraz więcej rządów wprowadza obostrzenia mające na celu zapobieganie dalszemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2. Wyjątkiem nie jest Polska, gdzie na dwa tygodnie zamknięto wszystkie placówki oświatowe oraz centra kulturowe (kina, teatry itd.).
Zmiany dotknęły także popularnych deweloperów, którzy zaczęli wprowadzać do swoich usług specjalne funkcje uświadamiające społeczeństwo o koronawirusie (SARS-CoV-2). Za przykład niech posłużą Mapy Google – aplikacja wzbogaciła się o możliwość dostosowania profilu biznesowego pod względem zmiany działania np. sklepu ze względu na pandemię choroby COVID-19.
Firmy od teraz będą mogły ostrzegać swoich klientów o wszelkich aktualizacjach związanych z np. kontrolą temperatury przy wejściu do placówki czy wyjątkowych godzinach otwarcia. Taka nowość pozwolić ma na lepszą komunikację między przedstawicielami jakiegoś sklepu, a jego klientami.
Nie da się ukryć, że kroki podejmowane przez wpływowe koncerny mają znaczenie. Inna pomoc z ich strony raczej nie wchodzi w grę – większe znaczenie mają decyzje podejmowane przez władze poszczególnych państw i komunikaty wydawane przez WHO.
Pamiętajcie – jeśli przez dwa tygodnie macie teraz „wolne”, to wykorzystajcie ten czas według zaleceń polskiego rządu. Nie chodźcie do miejsc, gdzie znajdują się duże skupiska ludzi, a kontakty z rówieśnikami ograniczcie do minimum. To dla dobra nas wszystkich.
Źródło: Slash Gear