
Kolejne zmiany.
Facebook ewidentnie nie potrafi znaleźć „złotego środka” w designie mobilnej aplikacji. Wygląd usługi jest co kilka miesięcy zmieniany i za każdym razem mamy do czynienia z dosyć poważnym zatargiem na interfejs użytkownika. Przygotujcie się na to, że już niedługo Facebook… ponownie stanie się niebieski.
W połowie zeszłego roku ogłoszono nowoczesny i schludny redesign usługi. Dominowała w niej biel i kolorowe ikony konkretnych sekcji. Wygląda na to, że już niedługo się przyjdzie nam przyzwyczajać się do nieco innego wyglądu. Wielu użytkowników zauważyło u siebie odmienioną zakładkę „Menu”.

Podzielona ona została na dwie kolumny złożone z pojedynczych kafelków zawierających odpowiednie funkcje. Kolor tła został ponadto zmieniony na niebieski gradient. Mówimy wyłącznie o zmianach kosmetycznych – żadne opcje nie zostały ukryte ani dodane. Osobiście uważam nowy design za mniej funkcjonalny i po prostu… niepasujący do reszty aplikacji.
Nie podana została data wdrożenia aktualizacji zawierającej odświeżony interfejs, lecz w miarę upływu czasu zauważa go u siebie coraz więcej osób. Możemy więc domyślać się, że zadebiutuje on stosunkowo niedługo.
Źródło: Android Police