
Przyjmie się?
LinkedIn to coraz popularniejsza platforma umożliwiająca nawiązywanie kontaktów biznesowych. Już niedługo do serwisu trafi jednak nieco luźniejsza funkcja, a mianowicie… format Stories rodem ze Snapchata. Trwają właśnie wewnętrzne testy nowości.
Jak poinformował Pete Davies, kierownik ds. produktów w LinkedIn, firma chce wypróbować nową formę konwersacji. Celem wprowadzenia Stories jest także lepsze poznanie użytkowników usługi. Format ten oferowałby lżejszy, bardziej swobodny sposób interakcji „w świecie zorientowanym na biznes, jaki tworzy LinkedIn”.
Davies twierdzi, że firmy mogą za pomocą Stories dzielić się chociażby „kluczowymi momentami ze spotkań w pracy lub poradami, które pomagają pracować skuteczniej”. Oczywiście to tylko wyobrażenia i dopiero wprowadzenie funkcji pozwoli stwierdzić, czy jest ona na LinkedIn w ogóle potrzebna.
Pamiętam jak wszyscy zwiastowali śmierć formatu Stories i nie sądzili, że się on przyjmie. Czas pokazał zupełnie coś innego. Relacje robią furorę na Instagramie i nie dziwią przypadki próbowania tego samego na innych platformach.
Przedstawiciele LinkedIn zdają sobie sprawę, iż nie są zbytnio innowacyjni jeśli chodzi o wprowadzenie Stories. Obecność tego formatu na portalu nieco innego typu może wyglądać jednak ciekawie. Pozostaje oczekiwać na kolejne doniesienia od twórców platformy.
Źródło: The Verge