
Drobna wpadka producenta.
Posiadacze urządzeń z serii Galaxy mogli dzisiaj ujrzeć dosyć nietypowe powiadomienie. Gigant technologiczny rozesłał bowiem do większości sprzętów notyfikację push aplikacji „Znajdź mój telefon”, w której treści nie było nic oprócz „1”. O co chodziło? Samsung wydał już stosowne oświadczenie.
Co ciekawe, poniżej widoczne powiadomienie nie było interaktywne – po kliknięciu użytkownicy nie zauważali żadnej zewnętrznej zmiany. Nieznaczna część konsumentów zgłaszała jedynie gwałtowny wzrost zużycia baterii przez aplikację „Znajdź mój telefon”. Nie dziwne więc, że społeczność zaczęła się całą sprawą interesować i zadawać pytania producentowi.

Samsung na łamach Yonhap News wyjaśnił, że firma przeprowadzała bliżej nieokreślony test. Ten się nie powiódł i omyłkowo zostało rozesłane powyższe powiadomienie. Koncern uspokaja, że notyfikacja nie miała żadnego wpływu na telefony i tablety odbiorców.
Ciekawe tylko, czy Samsung zdecyduje się na powtórkę nieudanych testów. Jeśli tak, to być może ich pozytywny wynik poskutkuje implementacją nowej funkcji. Na razie jednak nic na ten temat nie wiadomo.
[Aktualizacja 25-02-2020] Otrzymaliśmy oficjalny komentarz biura prasowego Samsung Polska:
"Powiadomienie zostało wysłane niezamierzenie do ograniczonej liczby urządzeń Galaxy. Pragniemy zapewnić naszych użytkowników, że nie wpływa ono w żaden sposób na funkcjonowanie ich urządzeń. Przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że podobne zdarzenie nie będzie miało miejsca w przyszłości".
Źródło: Engadget