Wyszukiwarka internetowa to narzędzie, które od dłuższego czasu można bez przeszkód nazywać „wielofunkcyjnym”. Jak się okazuje – Google chce sprawić, byśmy z jego wyszukiwarki korzystali jeszcze częściej i przy jeszcze większej liczbie okazji.
Gigant z Mountain View ogłosił bowiem wczesne testy, w których udział mogą wziąć… firmy kurierskie. Tak, dobrze przeczytaliście. Google planuje uruchomienie funkcji pozwalającej na sprawdzenie szczegółowych informacji odnośnie przesyłki prosto z poziomu przeglądarki. Do wdrożenia nowości niezbędna jest zgoda spółek wysyłkowych.
Koncern zaznaczył, że funkcjonalność nie będzie ograniczona geograficznie. Do programu zgłaszać się mogą firmy z całego świata, w tym te funkcjonujące w Polsce. Trudno jednak na ten moment stwierdzić czy Google koniec końców zdecyduje się na wdrożenie opisywanej nowości. Zasadę jej działania możecie zobaczyć na poniższych zrzutach ekranu.
Źródło: Phone Arena
Wzywamy więc wszystkich przewoźników do zainteresowania się propozycją giganta. Trzeba przyznać, że możliwość śledzenia paczki bezpośrednio z poziomu przeglądarki brzmi kusząco – taka opcja zaoszczędziłaby zarówno czas, jak i nerwy. Obecność funkcji nie zależy jednak w tym przypadku od użytkowników.
Źródło: Phone Arena