TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Testy się powiodły. YouTube na telewizory z nowym formatem reklam
Czwartek, 21 Listopad 2019 22:39, Wpisany przez Piotr Malinowski
reklama duza 1
Oh…

Kto lubi reklamy – ręka w górę. Tak myślałem. To teraz pytanie za sto punktów – kto lubi reklamy zasłaniające połowę ekranu? Nie musicie nic mówić, chyba znam odpowiedź. Aplikacja YouTube na telewizory wzbogaciła się właśnie o nowy format spotów, o którym po raz pierwszy usłyszeliśmy na początku bieżącego roku.

Jak poinformował YouTube, testy ogromnych paneli reklamowych zakończyły się sukcesem na wybranych rynkach. Oznacza to, że rozpoczął się proces wdrażania nowego formatu na globalną skalę. Okej, ale warto przypomnieć jak wyglądać mają tytułowe spoty. Wystarczy spojrzeć na poniższy zrzut ekranu.

reklama duza 2Źródło: 9to5google

Po uruchomieniu aplikacji YouTube na telewizory oczom użytkowników ukaże się teraz wielki na pół ekranu panel reklamowy (na szczęście wyciszony). Prawdziwa magia zaczyna dziać się jednak w momencie, kiedy nie zjedzie się pilotem niżej albo do innej zakładki. Wtedy reklama przejdzie w tryb pełnoekranowy (tym razem z dźwiękiem).

Taka zmiana może poważnie ingerować w sposób użytkowania YouTube na telewizory. Zaraz po włączeniu programu będzie trzeba albo spot ominąć albo wyciszyć dźwięk. Nie zawsze przecież używa się aplikacji sekundę po jej uruchomieniu.

Osobiście nowego formatu reklam jeszcze u siebie nie zauważyłem – ten ma się pojawić u wszystkich w przeciągu kilku dni lub tygodni.

Źródło: 9to5google