Brave z założenia jest przeglądarką, która dba przede wszystkim o prywatność użytkowników, ale nie kosztem szybkości czy funkcjonalności innych opcji. Na ten moment z aplikacji korzysta 8 milionów użytkowników. Projekt może poszczycić się ponadto wsparciem wielu partnerów oraz wydawców pokroju Wikipedii, The Washington Post, The Guardian, Slate oraz LA Times.
Źródło: Brave
Użytkownicy oglądający reklamy nadesłane przez powyższych wydawców mają szansę na zarobienie kryptowaluty Brave – Basic Attention Token. Internauci mogą ją przechowywać albo przekazywać partnerom przeglądarki, by wspomóc ich rozwój.
Jak prezentują się nowości w aktualizacji 1.0? Zespół odpowiedzialny za Brave skupił się przede wszystkim na lepszej synchronizacji kart i historii. Deweloperzy chcą, aby użytkownicy korzystali z przeglądarki na telefonie oraz komputerze – jednym słowem, wszędzie.
Poprawione zostały także aspekty bezpieczeństwa. Algorytmy odpowiedzialne za blokady trackerów czy niepożądanych treści od reklamodawców zostały usprawnione. Poprawie uległ także program Brave Rewards skupiający się na obustronnej pomocy użytkownikom oraz partnerom.
Jeśli jesteście zainteresowani przeglądarką Brave, to TUTAJ możecie ją pobrać i przetestować.
Źródło: TechCrunch