Antywirus McAfee po aktualizacji nie pozwala zalogować się do Windowsa

Maksym SłomskiSkomentuj
Antywirus McAfee po aktualizacji nie pozwala zalogować się do Windowsa
Wiele osób na całym świecie przecierało oczy ze zdumienia, gdy po aktualizacji bazy danych oprogramowania antywirusowego McAfee Endpoint Security 10.2 nie mogło zalogować się do swojego systemu Windows. Dostarczona na początku tygodnia łatka dla programu McAfee oznaczona numerem 9418 we znaki dała się zwłaszcza w firmach, których pracownicy myśleli, że padli ofiarą oprogramowania typu ransomware.

Pierwsze podejrzenia padły oczywiście na system Microsoftu i jedną z dostarczanych przez firmę aktualizacji. Do błędu szybko przyznał się jednak producent aplikacji antywirusowej, który na swojej stronie poinformował, że problem dotyczy wyłącznie programu ENS w wersji 10.2 lub starszej. McAfee udostępniło już stosowną poprawkę o numerze 9419.

Aby zainstalować poprawioną aktualizację McAfee Endpoint Security 10.2 niezbędne jest uruchomienie komputera w Trybie Awaryjnym. Normalne zalogowanie się do systemu nie będzie możliwe. Pełne rozwiązanie problemu dostępne jest na stronie McAfee.

McAfee Endpoint Security 10.2 jest oprogramowaniem, które utraciło pełne wsparcie 15 grudnia 2018 roku. Korzysta z niego wciąż wiele firm, które nie dokonują przesiadki na nowszą wersję głównie ze względu na koszty.

Najnowszą wersję testową McAfee Endpoint Security pobierzecie za darmo z naszej bazy plików.

Źródło: McAfee

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.