Instagram testuje zaskakującą funkcję dla miłośników karaoke

Piotr MalinowskiSkomentuj
Instagram testuje zaskakującą funkcję dla miłośników karaoke
 
Instagram to już od dłuższego czasu platforma, który nie służy wyłącznie do wrzucania zdjęć czy filmów. Usługa przez kilka ostatnich lat widocznie się rozbudowała i rozwinęła pod kątem nowych funkcjonalności i często kontrowersyjnych rozwiązań. Jest to jednak serwis gromadzący wokół siebie coraz liczebniejszą rzeszę użytkowników zauważających w nim nieco większy potencjał od Facebooka.

Nie da się ukryć, że momentem przełomowym dla Instagrama była implementacja sekcji Stories rodem ze Snapchata. Ta funkcjonalność dosyć szybko zyskała na popularności i obecnie korzystają z niej miliony internautów na całym świecie. Nic dziwnego więc w tym, że twórcy właśnie na tym aspekcie skupiają się obecnie najbardziej.

W zeszłe wakacje do mobilnej aplikacji dodano opcję wstawiania do postów konkretnej muzyki w obszernej listy tracków. Nowość ta była oczywiście rozszerzeniem wspomnianej zakładki Stories i rozwinięciem jej potencjału. W grudniu ubiegłego roku z kolei zaimplementowano możliwość chociażby odpowiadania na pytania przy pomocy piosenek. Tym razem zespół odpowiedzialny za Instagrama testuje coś, co z pewnością spodoba się fanom karaoke.

Mowa tu o specjalnych planszach (nazywanych przez źródło jako Lyrics Stickers) z tekstem konkretnego utworu, które odtwarzają się razem z puszczanym właśnie teledyskiem w poście udostępnionym za pośrednictwem Stories. O trwających testach poinformowała kilka tygodni temu Jane Manchun Wong. Przykładowy sposób działania nowej funkcji możecie zobaczyć na poniższym materiale wideo.

Jest to jedna z tych nowości, która nie maja jakiegokolwiek wpływu na wrażenia płynące z użytkowania Instagrama, ale z pewnością znajdzie grono odbiorców, które skorzysta z tej funkcjonalności, a ponadto zmotywuje część internautów do śpiewania.

Źródło: Twitter

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.