Według serwisu Billboard, firma pracuje obecnie nad konkurentem dla obecnego lidera na rynku jeśli chodzi o streaming muzyki, czyli Spotify. Na ten moment z wersji premium tej usługi korzysta 96 milionów użytkowników, a 116 na płacenie za Premium jeszcze się nie zdecydowało. Amazon ma więc ciężki orzech do zgryzienia jeśli faktycznie chce podjąć rękawicę.
Szczegółów na razie brak, lecz spółka Jeffa Bezosa podobno ogłosi nowy projekt już w przyszłym tygodniu. Rzecz jasna przedsięwzięcie ma zarabiać na siebie w głównej mierze dzięki reklamom. Konsumenci otrzymać mają także „limitowany katalog” muzyczny i będą mogli odtwarzać muzykę z głośników Echo bez potrzeby uiszczania jakiejkolwiek opłaty.
Trudno wyobrazić sobie scenariusz, kiedy to Amazon staje się „królem” streamingu muzyki, ale kto wie – firma być może zaproponuje użytkownikom usługę lepszą od tych już istniejących. Tego dowiemy się, według źródła, już za kilka dni.